Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vært så aktiv i denne tråden, men spilt nok selvHer er koden min 8514 1410 9440 Bare å legge meg til, har overflod av pakker
![]()
HahahaDet er meg![]()
Ja jeg spiller ca hver dagHahahaOkai! Vi begynner å bli gode venner da [emoji14]
HeheJa jeg spiller ca hver dagOg jobber midt i byen, så lett tilgang til pokestop
![]()
Kan vel snurre pokestop som hører til en gym fra jobben, men vi har pokémon forbud på jobbHeheKjekt med stop så nærme
![]()
Såpass?? [emoji14] Hva jobber du med?Kan vel snurre pokestop som hører til en gym fra jobben, men vi har pokémon forbud på jobbJa hvis jeg går til jobb så har jeg vel mulighet for å spinne 10 stopp uten no særlig omvei...
Apotektekniker, vi var fire av åtte som spilte for 1,5år siden og da blei det litt myeSåpass?? [emoji14] Hva jobber du med?![]()
Hahaha! Kan se den [emoji14]Apotektekniker, vi var fire av åtte som spilte for 1,5år siden og da blei det litt mye![]()
Ja, det hadde vært noeJeg blir sprø av å ikke ha oversikt over hvem som er hvem [emoji14] Skulle ønske kan kunne chatte i spillet og lage egne kallenavn [emoji14]
Kunne det vært en ide å lage en liste her inne?![]()