Ørkenrev
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Hvorfor får ikke jeg disse oppdragene? [emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh! Vil ha
De er nye. Jeg har heller ikke fått de ennåHvorfor får ikke jeg disse oppdragene? [emoji54]
De er nye. Jeg har heller ikke fått de ennå
Det er neste special liksom? [emoji4]
Har du prøvd å navngi eevee for å styre hvem de evolver til Funket for meg på alle sammen så nå har jeg en av hver. Men har lest litt og noen mener det kun funker en gang pr type. Men jeg krysser fingrene og skal rename evt shinyer jeg fangeer.Ja, ser den. Om man skal få fanget et minimum av 5 shinies, forhåpentligvis gode, og krysse fingrene for at det evolver til de ma vil ha.. lurt å ha mer tid da. Mindre sikkert på om det lat seg gjøre rent praktisk..
Det har jeg lest også. Jeg har over 200 candy, så kunne sikkert testa, men venter til CD. Håper de uansett gjør noe slik at man kan utvikle til den man vil, eller "på tur" eller noe og ikke random.Har du prøvd å navngi eevee for å styre hvem de evolver til Funket for meg på alle sammen så nå har jeg en av hver. Men har lest litt og noen mener det kun funker en gang pr type. Men jeg krysser fingrene og skal rename evt shinyer jeg fangeer.
Jeg vil ha, den var jo kjempesøt?
Ja, brukt trikset.. har sjekket om det funket i etterkant, men nei :/Har du prøvd å navngi eevee for å styre hvem de evolver til Funket for meg på alle sammen så nå har jeg en av hver. Men har lest litt og noen mener det kun funker en gang pr type. Men jeg krysser fingrene og skal rename evt shinyer jeg fangeer.
Ja, brukt trikset.. har sjekket om det funket i etterkant, men nei :/
Så her blir det bare å håpe på det beste
Da venter vi på toget til Oslo for å være med på EX-raid
Fikk den [emoji3]Lykke til[emoji1] Skulle egentlig på det i dag jeg også, men jeg rekker ikke
Fikk den [emoji3]
Er veldig fornøyd, nå har jeg 2Så misunnelig [emoji7]
Samme her, var også i dagEr veldig fornøyd, nå har jeg 2