Pokemon Go

Ja, ser den. Om man skal få fanget et minimum av 5 shinies, forhåpentligvis gode, og krysse fingrene for at det evolver til de ma vil ha.. lurt å ha mer tid da. Mindre sikkert på om det lat seg gjøre rent praktisk..
Har du prøvd å navngi eevee for å styre hvem de evolver til Funket for meg på alle sammen så nå har jeg en av hver. Men har lest litt og noen mener det kun funker en gang pr type. Men jeg krysser fingrene og skal rename evt shinyer jeg fangeer.
 
Oi, må ut en tur i dag også. Lateste pokedagen på lenge her nå.
 
Har du prøvd å navngi eevee for å styre hvem de evolver til Funket for meg på alle sammen så nå har jeg en av hver. Men har lest litt og noen mener det kun funker en gang pr type. Men jeg krysser fingrene og skal rename evt shinyer jeg fangeer.
Det har jeg lest også. Jeg har over 200 candy, så kunne sikkert testa, men venter til CD. Håper de uansett gjør noe slik at man kan utvikle til den man vil, eller "på tur" eller noe og ikke random.
 
Wohoo, enda et exraidpass :) Var en svær gjeng som tok Registeel i formiddag og nå kom det.
3. exraidet til nå :)
 
Har du prøvd å navngi eevee for å styre hvem de evolver til Funket for meg på alle sammen så nå har jeg en av hver. Men har lest litt og noen mener det kun funker en gang pr type. Men jeg krysser fingrene og skal rename evt shinyer jeg fangeer.
Ja, brukt trikset.. har sjekket om det funket i etterkant, men nei :/

Så her blir det bare å håpe på det beste ;)
 
Lykke til på Community day(s) [emoji1] Håper dere alle får mange shiny’s i dag og i morgen[emoji1308]
 
Back
Topp