Jeg synes egentlig prosessen gikk ganske smertefritt (ehm... hvis ikke det betyr at jeg har gjort noe galt???

)
Sendte HR på jobben en midlertidig søknad med estimerte datoer for noen uker siden, og basert på det hadde de allerede sendt inn informasjon om min lønn og krav på tilbakebetaling av mine permisjonspenger til dem, så plutselig fikk jeg purring fra NAV om at de ventet på søknaden min... FØR UKE 26! Da ble jeg litt irritert faktisk, for det er deres egne frister, og jeg er alltid kjempenøye med frister og å få sendt inn i GOOOD tid.
Anyway, fikk endelig bekreftet termin fra jordmor i går i uke 26, så da fylte jeg ut skjemaet elektronisk på nettsiden, og var ferdig på kort tid. Huket bare av for at andre skulle sende inn lønnsbekreftelse osv, siden det allerede var gjort.
Nå skal Mannen ta sin del av permisjonen etter min, og jeg tar ferieperioden rett etter permisjonsperioden, så kanskje det gjorde det lettere enn for andre.
Så nå krysser jeg fingrene for at det faktisk var så greit som jeg fikk inntrykk av.