Permisjons-søknad

Sendte inn på søndag! Gjorde det elektronisk, er såååå mye enklere.

Jobben tar seg heldigvis av mye av det andre :) Også får jeg penger fra jobb, så slipper å tenke på det heldigvis.
 
Jeg var innen og kikket på den elektroniske søknaden nå og det var egentlig mye enklere enn jeg så for meg. Det som blir spennende er hvor lang tid NAV skal bruke på å behandle den og om jobben sender det de skal :hilarious:
Er ganske høy behandlingstid dessverre.. så det var 12 uker i Sør-Trøndelag! Synd for de som ikke får betalt av jobb.. :/ kan jo gå en stund etter fødsel før man får penger.
 
Var der i dag :) så er vel greit nok sikkert! Skal skrive farsskapserklæring da også! :) og gå igjennom en perm ang nav :p Hehe :)
Men kjedelig er det!
Hun sa til meg at siden jeg var gravid kunne jeg planlegge inn egenmeldinger før permisjon, som hos oss er 8 dager. Da blir det jo bare et par mnd igjen til permisjon da:p Har noen feriedager og timer å ta av også :)

Hvorfor må du skrive farskapserklæring? Gjelder det samboere? [emoji53] Jordmor nevnte ikke noe sånt til meg.
 
Jeg skal sende inn i løpet av fredagen tenker jeg, skal til jordmor på torsdag, og er da i følge UL-termin 26+1, må da være greit? Jeg har lest at de skal ha bekreftelse på fullgåtte 26 uker, og det er jo 26+1 ;) Eller så vet jeg faktisk ikke om jeg må sende inn inntektsopplysinger selv, eller om jobben gjør det. Må høre med personal :)

Vel... jeg var jo i uke 26+2 da jeg var hos jordmor, og det går tydeligvis ikke på nav-skjemaet. Men du kan gå inn allerede nå og prøve [emoji6] man kan gå ut igjen og lagre de opplysningene man ønsker.
 
Vel... jeg var jo i uke 26+2 da jeg var hos jordmor, og det går tydeligvis ikke på nav-skjemaet. Men du kan gå inn allerede nå og prøve [emoji6] man kan gå ut igjen og lagre de opplysningene man ønsker.
Er det et spesielt skjema legen/jordmor fører ut for hvor langt i svangerskapet vi er kommet?
Eller "forfatter" hun et brev? :p
 
Finner den ikke :(

Jeg har den fra før. Ser sånn her ut. Veldig kjekk for å regne ut! Men finner den heller ikke i AppStore nå... [emoji849]
dbe3085ad60c4409e2dd1ae8c93d286e.png
 
Er det et spesielt skjema legen/jordmor fører ut for hvor langt i svangerskapet vi er kommet?
Eller "forfatter" hun et brev? :p

Hun forfatter bare ett brev hvor det står at hun bekrefter at *navn + personnummer* venter barn med termin *dato* og er " (f.eks) 26+2 uker i svangerskapet i dag".

Hvertfall var det sånn hun gjorde her.
 
Hvorfor må du skrive farskapserklæring? Gjelder det samboere? [emoji53] Jordmor nevnte ikke noe sånt til meg.

Her må også far signere på farskap. Kanskje fordi det er IVF eller samboere? Vet ikke :/
 
Hun forfatter bare ett brev hvor det står at hun bekrefter at *navn + personnummer* venter barn med termin *dato* og er " (f.eks) 26+2 uker i svangerskapet i dag".

Hvertfall var det sånn hun gjorde her.

Kanskje jeg kan få jordmor til å datere litt senere? :p
 
Hvorfor må du skrive farskapserklæring? Gjelder det samboere? [emoji53] Jordmor nevnte ikke noe sånt til meg.
Jeg tror det gjelder hvis man er samboere, og ikke gift :) sist gjorde vi det på sykehuset etter fødsel, men de ønsker at man fyller ut det før fødsel nå. Prioriterer tiden på sykehuset til andre ting :)
 
Her må også far signere på farskap. Kanskje fordi det er IVF eller samboere? Vet ikke :/

Her er det også både ivf og vi er samboere....
tenkte det var ganske garantert hvem som er faren når det er ivf jeg da [emoji6]
 
Jeg tror det gjelder hvis man er samboere, og ikke gift :) sist gjorde vi det på sykehuset etter fødsel, men de ønsker at man fyller ut det før fødsel nå. Prioriterer tiden på sykehuset til andre ting :)

Skjønner! Da skal nok vi gjøre det også etterhvert
 
Er ganske høy behandlingstid dessverre.. så det var 12 uker i Sør-Trøndelag! Synd for de som ikke får betalt av jobb.. :/ kan jo gå en stund etter fødsel før man får penger.

Ja, jeg vet. Det er 12 uker her også. Men jeg fikk ikke søkt før, så det får bli som det blir. Vi har heldigvis så vi klarer oss i mellomtiden.
 
Jeg tror det gjelder hvis man er samboere, og ikke gift :) sist gjorde vi det på sykehuset etter fødsel, men de ønsker at man fyller ut det før fødsel nå. Prioriterer tiden på sykehuset til andre ting :)

Dette stemmer :)
 
Er det et spesielt skjema legen/jordmor fører ut for hvor langt i svangerskapet vi er kommet?
Eller "forfatter" hun et brev? :p

Legen min skrev bare et brev manuelt med navn, dagens dato og at hun bekreftet at jeg er gravid med termin da og da :)
 
Back
Topp