Pærra

Men er det bare meg som syns at Adrian ligner på Kristin Gjelsvik?
 

Vedlegg

  • 4FC7B2F4-8FF3-48AA-AF84-55750C4E57F1.jpeg
    4FC7B2F4-8FF3-48AA-AF84-55750C4E57F1.jpeg
    53,9 KB · Visninger: 4
Synes det var vanskelig å tolke om hun nye faktisk øsnker å spille med Thea og Jamilla, eller om hun har en egen plan for ting... Ellers tror jeg sangen til Andreas blir episk "Tenk, dette får jeg betalt for til vanlig!" :hilarious:
 
Kjenner jeg er litt lei av de to parene som skal styre hele tiden og at de er så trygg sammen, håper noe kan skje med de snart å :p
 
Kjenner jeg er litt lei av de to parene som skal styre hele tiden og at de er så trygg sammen, håper noe kan skje med de snart å :p
Ja syns de kunne fått kjørt seg litt nå.
 
Da er jeg up to date på Pærra. Gleder med til morgendagens episode kl. 17 på Viaplay. Er spent på om de klarer å utføre planen sin :D
 
Altså, we asked for more drama - og nå tror jeg faktisk det blir!
Ja dette blir spennende! Men så spørs det da om noen av de andre redder henne inn ved å sende ut sin egen partner?
 
Ja dette blir spennende! Men så spørs det da om noen av de andre redder henne inn ved å sende ut sin egen partner?
Kanskje... Men Sofie har jo hatt Tix som reserve, men det spørs jo nå da, når Tix har fått en partner han er fornøyd med...? Hvem andre skal Sofie stille seg bak? Og hvem hadde Tea K. kunne stilt seg bak? Gllllleder meg til episoden ikveld!
 
Kanskje... Men Sofie har jo hatt Tix som reserve, men det spørs jo nå da, når Tix har fått en partner han er fornøyd med...? Hvem andre skal Sofie stille seg bak? Og hvem hadde Tea K. kunne stilt seg bak? Gllllleder meg til episoden ikveld!
Tix har jo også en greie med Marthe, så håper han hadde valgt både hun og hun nye foran Sofie any day. Sofie har vel egentlig ingen andre enn Tix og Mario. Hun og Thea K kunne jo byttet for anledningen, men så spørs det jo hvor denne fredningen blir brukt. Ja dette blir spennende :D
 
Tix har jo også en greie med Marthe, så håper han hadde valgt både hun og hun nye foran Sofie any day. Sofie har vel egentlig ingen andre enn Tix og Mario. Hun og Thea K kunne jo byttet for anledningen, men så spørs det jo hvor denne fredningen blir brukt. Ja dette blir spennende :D
Mange muligheter - men likevel ikke så mange som jeg ser på som sannsynlig o_O Blir kjempespennende!! Spesielt spennende å se om de er forberedt på alle slags utfall - Sofie m/crew har jo bomma litt med det de tror kommer til å skje noen ganger nå.:rolleyes:
 
Jeg å gleder meg skikkelig til episoden i kveld! :D endelig skal de få kjørt seg litt!
 
Tror dessverre Sofie går til Tix og at han velger henne, han er så lojal :confused:
 
Tror dessverre Sofie går til Tix og at han velger henne, han er så lojal :confused:
Ja men kanskje nettopp det at han er så lojal gjør at han velger Kine? Vi får håpe :smiley-angelic001 TV3 vil sikkert ha Sofie med en uke til så de styrer nok på så hun får bli.
 
Back
Topp