Pærra

En tråd i 'Oktober 2019' startet av MaiMamma2015, 9 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

:smiley-angry017

:hilarious:

2. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Hva skjedde med Simen i gårsdagens episode?

3. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Hahahahha

4. HoneyBooBoo Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Haha, ja.. Tror jeg har sett hver eneste episode :rolleyes::hilarious:

5. HoneyBooBoo Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Hmm, kan ikke huske at det skjedde noe med Simen? :nailbiting:

6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Syns han var litt vel streng med Marthe. Ikke sov i senga hans, ikke smil til han, ikke vær så søt. Haha

• Morsom Morsom x 1
  7. HoneyBooBoo Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Åjaaa, det ja! Ja, jeg tenkte veldig over det jeg og. Tenkte at jeg lurer på om han er sånn når han har kjæreste :eek:

8. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Enig, han har blitt sær :hilarious: nesten litt slitsom :hilarious:

• Enig Enig x 1
  9. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jaaa :p

10. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja ikke sant! Litt sjalu :eek: han gjorde tross alt ALT for henne i forrige uke :p

• Enig Enig x 1
    • Morsom Morsom x 1
  11. Bellablue90 Gift med forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Synes de er litt vel teite nå. Følte at han var ok når han sjekket inn, og nå er det sånn...eh:facepalm:

• Enig Enig x 3
  12. HoneyBooBoo Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Enig!

• Liker Liker x 1
  13. Incjo Andre møte med forumet

Ja også er det så sykt mye frem og tilbake hele tiden:shifty:

14. HoneyBooBoo Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Hvem tror dere er dødens hjelper?? :D

15. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Åh, aner ikke, mannen vil ikke se ikveld for han vil se ncis, så jeg vet ikke hvem som røyk på torsdag en gang :eek:

16. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg gjetta ikke riktig i hvertfall! Gjorde du? Irriterte meg litt at de klarte å holde det hemmelig :arghh: spent på kveldens parseremoni altså.

17. nkrstn Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Snøkrystallene2021❄️

Jeg gjetta riktig, men har bare lyst til at Henrik, Sofie og Mario skal sjekke ut:shifty:

• Enig Enig x 2
  18. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja jeg også. Og Tea K sammen med dem. Orker ikke mer :dead: håper (og tror) at Robin kommer inn igjen.

Men trodde først at den som var døden også skulle inn, så jeg satt og gjettet på hvem det kunne være også :hilarious:

19. nkrstn Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Snøkrystallene2021❄️

Tenkte det var Simen som var døden jeg:hilarious:

20. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg tenkte først det var Bettina, og så tenkte jeg at det var Walid :p

Del denne siden