Pærra

En tråd i 'Oktober 2019' startet av MaiMamma2015, 9 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Åååå ja Mayoo fra Gjengen allianse :D han er savnet!

2. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Mange år siden jeg har sett, og når plutselig folk som jeg gikk på barnskolen med, som er en del år yngre var med, så såg jeg ihvertfall ikke på:p

Det gjelder for øvrig både ex on the beach og love island også, er vist en greie for gutter fra bygden min å være med på slikt :woot:

• Morsom Morsom x 2
  3. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Nei det er ikke sikkert den svenske kommer da. Kanskje den kommer til neste vinter igjen, den. Da har vi noe å glede oss til!
    Hehe, han jeg bor med blir så sur for at jeg ser på sånt, tror han blir gretten om jeg skal se det og :hilarious:
    Jeg har forresten hørt pærra før da!

• Liker Liker x 1
  4. Sanndy Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Jeg ser på :)

• Liker Liker x 1
  5. Incjo Andre møte med forumet

Syns årets sesong er veldig rar, men følger med som en hauk :p og seff kuwtk, lindsey lohan beach club og alle disse real housewifes, må ikke glemme vanderpump og selling sunset og million dollar listing. Ehm ja, litt over gjennomsnittet glad i reality

• Morsom Morsom x 1
  6. Caecilia Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Har de siste åra blitt skikkelig fan av reality - så for første gang så har jeg sett aaalle episodene - og gleder meg på neste :hilarious:

7. Bellablue90 Gift med forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Jeg ser! Jeg må innrømme at jeg synes det er helt grusomt å se hvordan deltakerne oppfører seg, men morsomt for oss andre å se på da:hilarious::smiley-angry026

• Enig Enig x 1
  8. Vordende Flørter med forumet Oktoberlykke 2019

Haha! Ser selvfølgelig Pærra, sykt guilty pleasure!! Problemet er bare at jeg ikke klarer å holde meg våken til ny episode kommer på kveldene så er alltid en dag på etterskudd :p
    Utrolig morsomt denne sesongen med at det skal ta "gruppeavgjørelser", så sykt teit! Men blir jo plenty av drama.

• Enig Enig x 1
  9. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Haha jeg bare gjetter at du er fra Hordaland? :rolleyes:

10. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Haha ja, alt for «gruppa» - ingen tar egne avgjørelser :hilarious: jeg er inne i superhelt-uka nå. Så ligger ikke så langt bak tror jeg :D
    Syns de spiller ut vennene sine litt for tidlig, hva skjedde med å gå etter motsatt allianse i starten? Sender ut vennene, og så står de og griner med dårlig samvittighet etterpå :rolleyes:

• Morsom Morsom x 1
  11. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Ja blir litt sliten av oppførselen av og til :p

• Enig Enig x 1
  12. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Haha så bra! Hvis du har tid til overs så anbefaler jeg de to siste sesongene av svenske Ex on The Beach, om du ikke har sett de :p sjukt mye drama.

• Liker Liker x 1
  13. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Min mann digger PH, men ikke søren om han skal se Ex on The Beach :rolleyes:

14. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Ja:joyful:

• Morsom Morsom x 2
  15. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Det skjer så mye rart fra uke til uke, og så syns jeg de sender så mange i samme allianse hjem så tidlig. Burde jo vente med sånt, eller :oops:

16. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Hahaha :hilarious:

17. vntrl Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Orker ikke å se på sånn reality. Jeg blir sprø og flau på deltagernes vegne med alt det dumme de sier og finner på :hilarious: Og jeg hater å se på serier hvor jeg blir flau på noen andres vegne.

• Morsom Morsom x 2
  18. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Neiiii det som er så gøy :hilarious:

19. vntrl Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Jamen jeg misliker flauhetsfølelsen :hilarious: Litt for mange dårlige assosiasjoner :rolleyes:

20. tolilla Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017 Juliknøttene 2022

Ooohh nope. Har aldri klart å engasjere meg i paradise

Del denne siden