Pærra

En tråd i 'Oktober 2019' startet av MaiMamma2015, 9 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vordende Flørter med forumet Oktoberlykke 2019

Gleder meg til episoden i kveld! Nå har manne til og med laget seg viaplay (for fotballens skyld :p ) så kan se den før jeg sovner!! :D :D

2. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg satt meg ned nå :D

3. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja, hva syns vi om gårsdagen da? :D

4. Caecilia Glad i forumet Oktoberlykke 2019

...we asked for drama :hilarious:

Gøy med litt omrokkeringer, selv om jeg kjenner på at det kan bli litt kjedelig uten Sofie - kunne tenkt meg at hun var der, bare ikke hadde så mye hun skulle sagt:bag:

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  5. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Jeg sier endelig! :D syntes det var veldig spennende når utfallet var så usikkert!
    Blir sikkert mer drama fra andre nå når hun ikke er der å tar hele "plassen" :) syntes det var komisk å se hvor dobbeltmoralsk den gjengen er å, såå sur når noe går dem i mot, men er helt innafor når det er andre veien :hilarious:

• Enig Enig x 2
  6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Hun kunne fått taletid :p

7. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja, og sånn som de holdt på for å få ut Thea K da. Men bestevenner er de!

• Liker Liker x 1
  8. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Jepp, og hun var snar til å snakke seg bort om det. Synes det var litt på tide at hun og de andre ble konfrontert, frydet meg litt! :p haha!

9. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja jeg syns det er kjempegøy :D

Del denne siden