Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satt meg ned nåGleder meg til episoden i kveld! Nå har manne til og med laget seg viaplay (for fotballens skyld) så kan se den før jeg sovner!!
![]()
![]()
...we asked for dramaJa, hva syns vi om gårsdagen da?![]()

Jeg sier endelig!Ja, hva syns vi om gårsdagen da?![]()

Hun kunne fått taletid...we asked for drama
Gøy med litt omrokkeringer, selv om jeg kjenner på at det kan bli litt kjedelig uten Sofie - kunne tenkt meg at hun var der, bare ikke hadde så mye hun skulle sagt![]()
Ja, og sånn som de holdt på for å få ut Thea K da. Men bestevenner er de!Jeg sier endelig!syntes det var veldig spennende når utfallet var så usikkert!
Blir sikkert mer drama fra andre nå når hun ikke er der å tar hele "plassen"syntes det var komisk å se hvor dobbeltmoralsk den gjengen er å, såå sur når noe går dem i mot, men er helt innafor når det er andre veien
![]()
Jepp, og hun var snar til å snakke seg bort om det. Synes det var litt på tide at hun og de andre ble konfrontert, frydet meg litt!Ja, og sånn som de holdt på for å få ut Thea K da. Men bestevenner er de!
Ja jeg syns det er kjempegøyJepp, og hun var snar til å snakke seg bort om det. Synes det var litt på tide at hun og de andre ble konfrontert, frydet meg litt!haha!