Uff, nei, håper ikke Walid kommer inn igjen..Jeg tenkte først det var Bettina, og så tenkte jeg at det var Walid![]()

Uff, nei, håper ikke Walid kommer inn igjen..Jeg tenkte først det var Bettina, og så tenkte jeg at det var Walid![]()
Nei ikke jeg heller. Orker ikke «Etsgetit» hele tidenUff, nei, håper ikke Walid kommer inn igjen..![]()
Hahah, litt for sant!Men er det bare meg som syns at Adrian ligner på Kristin Gjelsvik?
Kanskje de er skilt ved fødselenHahah, litt for sant!
Kanskje de er skilt ved fødselen![]()
Litt (mer) drama er jo aldri feil på pærraKjenner jeg er litt lei av de to parene som skal styre hele tiden og at de er så trygg sammen, håper noe kan skje med de snart å![]()
Nei, kan godt bli litt mer drama og action ja!Litt (mer) drama er jo aldri feil på pærra![]()
Ja syns de kunne fått kjørt seg litt nå.Kjenner jeg er litt lei av de to parene som skal styre hele tiden og at de er så trygg sammen, håper noe kan skje med de snart å![]()
Ja dette blir spennende! Men så spørs det da om noen av de andre redder henne inn ved å sende ut sin egen partner?Altså, we asked for more drama - og nå tror jeg faktisk det blir!
Kanskje... Men Sofie har jo hatt Tix som reserve, men det spørs jo nå da, når Tix har fått en partner han er fornøyd med...? Hvem andre skal Sofie stille seg bak? Og hvem hadde Tea K. kunne stilt seg bak? Gllllleder meg til episoden ikveld!Ja dette blir spennende! Men så spørs det da om noen av de andre redder henne inn ved å sende ut sin egen partner?
Tix har jo også en greie med Marthe, så håper han hadde valgt både hun og hun nye foran Sofie any day. Sofie har vel egentlig ingen andre enn Tix og Mario. Hun og Thea K kunne jo byttet for anledningen, men så spørs det jo hvor denne fredningen blir brukt. Ja dette blir spennendeKanskje... Men Sofie har jo hatt Tix som reserve, men det spørs jo nå da, når Tix har fått en partner han er fornøyd med...? Hvem andre skal Sofie stille seg bak? Og hvem hadde Tea K. kunne stilt seg bak? Gllllleder meg til episoden ikveld!
Mange muligheter - men likevel ikke så mange som jeg ser på som sannsynligTix har jo også en greie med Marthe, så håper han hadde valgt både hun og hun nye foran Sofie any day. Sofie har vel egentlig ingen andre enn Tix og Mario. Hun og Thea K kunne jo byttet for anledningen, men så spørs det jo hvor denne fredningen blir brukt. Ja dette blir spennende![]()
Ja men kanskje nettopp det at han er så lojal gjør at han velger Kine? Vi får håpeTror dessverre Sofie går til Tix og at han velger henne, han er så lojal![]()