Pærra

En tråd i 'Oktober 2019' startet av MaiMamma2015, 9 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Er det noen som ser det i år? Jeg er en sucker for reality så jeg må jo se :p hva syns dere?

• Morsom Morsom x 1
  2. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Har ikke sett på flere år, men nå er jeg jo bare hjemme og ruger.... så... :rolleyes::rolleyes:

3. HoneyBooBoo Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Åhhh, reality... Min store guilty pleasure :rolleyes:

4. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Hva i all verden er det...denne gamla tenkte på frukten pære

• Morsom Morsom x 4
  5. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Da MÅ du se! Jeg trenger noen å diskutere med :p

6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Paradise Hotel :hilarious:

7. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Da regner jeg med at du ser da?? :D

8. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

:laughing025 ja det vet jeg hva er...så ut er jeg ikke. :hilarious: håper jeg :rolleyes:Men ser ikke nå. Så de første årene det kom ut for da var jeg mer på alder med deltakerne.

• Morsom Morsom x 1
  9. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ja, jeg ser på :D Synes det er litt gøy! Veldig godt å slappe av og se etter jobb, man kan jo koble litt ut mens man ser det :)

10. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

:laughing021 Man vet jo aldri. Broren min aner ikke hva Pærra er :laughing002 jeg har sett nesten alle sesongene, også da Petter Pilgaard drakk skumpa og vant :D men reality er min guilty pleasure og jeg klarer ikke la være å se:hilarious:

11. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja det er jo nettopp det. Er man sliten i hodet så kan man se det mens man hviler :D

12. Totti Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ja, er perfekt sånn :D

13. 2Mammaer2barn Flørter med forumet

Jeg ser!!

• Liker Liker x 1
  14. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Ja, jeg ser jeg altså :hilarious:

• Liker Liker x 1
  15. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Jeg ser ikke på det, (er opptatt med ny sesong av Kardashians ;) ) men la oss opprette en diskusjon til høsten når ex on the beach kommer tilbake på TV!! Gjerne både den svenske og norske :hilarious:

16. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Kommer det ny svensk til høsten allerede? Jeg er med på det også jeg. Men jeg syns du skal se Pærra bare for moro skyld i år :smiley-bounce015

Jeg ser Kardashians også :D

17. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Bra :D

18. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Jeg har også sett den med Petter, men må innrømme jeg aldri har hørt det bli kalt pærra før. Må nok spør sønnen han har nok fått det med seg:hilarious:[

• Morsom Morsom x 1
  19. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Tror det kallenavnet har oppstått i SoMe eller noe blogg eller lignende :D men aner ikke når :p

20. Villa83 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Jeg sluttet å se når Mayoo røyk ut i en sesong jeg ikke kan huske når var. For en sitatmaskin han var :laughing021

«Alle vet at jeg er en forholdsgutt, så jeg leter etter en kvinne jeg kan avslutte livet mitt med»

«Livet er et lære, man må alltid lære»

Fantastisk :gen014

• Morsom Morsom x 5
    • Vinner Vinner x 1

Del denne siden