Pærra

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Er det noen som ser det i år? Jeg er en sucker for reality så jeg må jo se :p hva syns dere?
 
Har ikke sett på flere år, men nå er jeg jo bare hjemme og ruger.... så... :rolleyes::rolleyes:
 
Hva i all verden er det...denne gamla tenkte på frukten pære
 
Ja, jeg ser på :D Synes det er litt gøy! Veldig godt å slappe av og se etter jobb, man kan jo koble litt ut mens man ser det :)
 
:laughing025 ja det vet jeg hva er...så ut er jeg ikke. :hilarious: håper jeg :rolleyes:Men ser ikke nå. Så de første årene det kom ut for da var jeg mer på alder med deltakerne.
:laughing021 Man vet jo aldri. Broren min aner ikke hva Pærra er :laughing002 jeg har sett nesten alle sesongene, også da Petter Pilgaard drakk skumpa og vant :D men reality er min guilty pleasure og jeg klarer ikke la være å se:hilarious:
 
Ja, jeg ser på :D Synes det er litt gøy! Veldig godt å slappe av og se etter jobb, man kan jo koble litt ut mens man ser det :)
Ja det er jo nettopp det. Er man sliten i hodet så kan man se det mens man hviler :D
 
Jeg ser ikke på det, (er opptatt med ny sesong av Kardashians ;) ) men la oss opprette en diskusjon til høsten når ex on the beach kommer tilbake på TV!! Gjerne både den svenske og norske :hilarious:
 
Jeg ser ikke på det, (er opptatt med ny sesong av Kardashians ;) ) men la oss opprette en diskusjon til høsten når ex on the beach kommer tilbake på TV!! Gjerne både den svenske og norske :hilarious:
Kommer det ny svensk til høsten allerede? Jeg er med på det også jeg. Men jeg syns du skal se Pærra bare for moro skyld i år :smiley-bounce015

Jeg ser Kardashians også :D
 
:laughing021 Man vet jo aldri. Broren min aner ikke hva Pærra er :laughing002 jeg har sett nesten alle sesongene, også da Petter Pilgaard drakk skumpa og vant :D men reality er min guilty pleasure og jeg klarer ikke la være å se:hilarious:
Jeg har også sett den med Petter, men må innrømme jeg aldri har hørt det bli kalt pærra før. Må nok spør sønnen han har nok fått det med seg:hilarious:[
 
Jeg har også sett den med Petter, men må innrømme jeg aldri har hørt det bli kalt pærra før. Må nok spør sønnen han har nok fått det med seg:hilarious:[
Tror det kallenavnet har oppstått i SoMe eller noe blogg eller lignende :D men aner ikke når :p
 
Jeg sluttet å se når Mayoo røyk ut i en sesong jeg ikke kan huske når var. For en sitatmaskin han var :laughing021

«Alle vet at jeg er en forholdsgutt, så jeg leter etter en kvinne jeg kan avslutte livet mitt med»

«Livet er et lære, man må alltid lære»

Fantastisk :gen014
 
Back
Topp