Pærra

Hva skjedde med Simen i gårsdagens episode?
 
Hmm, kan ikke huske at det skjedde noe med Simen? :nailbiting:
Syns han var litt vel streng med Marthe. Ikke sov i senga hans, ikke smil til han, ikke vær så søt. Haha
 
Åjaaa, det ja! Ja, jeg tenkte veldig over det jeg og. Tenkte at jeg lurer på om han er sånn når han har kjæreste :eek:
Ja ikke sant! Litt sjalu :eek: han gjorde tross alt ALT for henne i forrige uke :p
 
Syns han var litt vel streng med Marthe. Ikke sov i senga hans, ikke smil til han, ikke vær så søt. Haha
Synes de er litt vel teite nå. Følte at han var ok når han sjekket inn, og nå er det sånn...eh:facepalm:
 
Hvem tror dere er dødens hjelper?? :D
Jeg gjetta ikke riktig i hvertfall! Gjorde du? Irriterte meg litt at de klarte å holde det hemmelig :arghh: spent på kveldens parseremoni altså.
 
Jeg gjetta riktig, men har bare lyst til at Henrik, Sofie og Mario skal sjekke ut:shifty:
 
Jeg gjetta riktig, men har bare lyst til at Henrik, Sofie og Mario skal sjekke ut:shifty:
Ja jeg også. Og Tea K sammen med dem. Orker ikke mer :dead: håper (og tror) at Robin kommer inn igjen.

Men trodde først at den som var døden også skulle inn, så jeg satt og gjettet på hvem det kunne være også :hilarious:
 
Ja jeg også. Og Tea K sammen med dem. Orker ikke mer :dead: håper (og tror) at Robin kommer inn igjen.

Men trodde først at den som var døden også skulle inn, så jeg satt og gjettet på hvem det kunne være også :hilarious:
Tenkte det var Simen som var døden jeg:hilarious:
 
Back
Topp