Lykke til!En uke over i dag og ovetidskontroll på sykehuset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!En uke over i dag og ovetidskontroll på sykehuset
Takk for detLykke til!
Bra at alt sto bra til hvordan skal du settes i gang?Alt så helt fint ut. Baby har det bare så bra inni der. Så fikk time til igangsetting på tirsdag om ikke noe har skjedd innen da.
Det vet jeg ikke enda. De sjekka ikke modning i dag, så om jeg er helt umoden på tirsdag så må man begynne med ballong.Bra at alt sto bra til hvordan skal du settes i gang?
Det var rart at de ikke sjekket det. Jeg hadde ikke modnet i det heletatt så jeg får ballong på mandag.Det vet jeg ikke enda. De sjekka ikke modning i dag, så om jeg er helt umoden på tirsdag så må man begynne med ballong.
Det var rart at de ikke sjekket det. Jeg hadde ikke modnet i det heletatt så jeg får ballong på mandag.Det vet jeg ikke enda. De sjekka ikke modning i dag, så om jeg er helt umoden på tirsdag så må man begynne med ballong.
Syns det var rart jeg og. Hadde jo gjort ting enklere å vite om jeg var moden alt, da vet man litt mer.Det var rart at de ikke sjekket det. Jeg hadde ikke modnet i det heletatt så jeg får ballong på mandag.
Bra egenskap at du ser lysere på det utover dagen du er snart i målDag 5 på overtid, uke 41, og egentlig ingen tro på at jeg noengang får babyen ut... Men sånn har det vært de siste dagene, motløs og lei på morgenene, optimistisk og spent på kvelden.
Lykke til! Håper modningen går kjapt og at du har ham på brystet i løpet av helgen6 dager over i dag! Ballongen er på plass og vi venter i spenning. Så da er mitt nåværende bosted sykehuset frem til lillemann kommer ut. Ble innlagt etter overtidskontrollen i går og vurdert KS i går kveld da han var slapp og ikke responderte optimalt. Gjennomgikk en såkalt stresstest og det virket som han takla det greit så da ville di sette igang i dag. Krysser fingre og tær og sprer beina og håper på bebis i løpet av helgen.
Du er god9 dager over nå... :/