MH
Forelsket i forumet
Samme følelsene her.. Jeg er jo allerede i igangsettelsesprosessen, og vil så gjerne bli ferdig.. Meeeen så er det det at man gjerne vil ha januar når man likevel har ventet så lenge Ikke greit å bli klok på disse følelsene
7 dager på overtid i dag.. Var til rutinekontroll hos legen, hvor alt så bra ut. Han sendte meg videre til kontroll på sykehuset hvor de kunne bekrefte at alt står bra til med baby. Estimert til å være rundt 3900 gram (en god halvkilo større en broren var ved ankomst, altså). Skal tilbake i morgen tidlig og legge en plan videre. Er så lei av å gå gravid nå at jeg er et halvt skritt unna å grave meg ned - samtidig som jeg er veldig gira på at ungen kan vente med å komme til januar... Ganske motstridende følelser der, ja... Om babyen kunne kommet klokka 00:01 den 1. januar hadde det vært Awesome.
Melder meg på denne! Eg vil så gjerne møte han, men burde vente til januar.
Trøster meg med at det blir det beste for han å være januar barn enn å ha bursdag siste dagen i året.
Kiddy; får du være med å bestemme når du skal settes i gang? Eg fikk bare tildelt 42+0. Som endte med å være 42+1 pga rot med regningen til damen :-(