Overtidstråd

Samme følelsene her.. Jeg er jo allerede i igangsettelsesprosessen, og vil så gjerne bli ferdig.. Meeeen så er det det at man gjerne vil ha januar når man likevel har ventet så lenge :P Ikke greit å bli klok på disse følelsene :P
7 dager på overtid i dag.. Var til rutinekontroll hos legen, hvor alt så bra ut. Han sendte meg videre til kontroll på sykehuset hvor de kunne bekrefte at alt står bra til med baby. Estimert til å være rundt 3900 gram (en god halvkilo større en broren var ved ankomst, altså). Skal tilbake i morgen tidlig og legge en plan videre. Er så lei av å gå gravid nå at jeg er et halvt skritt unna å grave meg ned - samtidig som jeg er veldig gira på at ungen kan vente med å komme til januar... Ganske motstridende følelser der, ja... Om babyen kunne kommet klokka 00:01 den 1. januar hadde det vært Awesome.

Melder meg på denne! Eg vil så gjerne møte han, men burde vente til januar.

Trøster meg med at det blir det beste for han å være januar barn enn å ha bursdag siste dagen i året.

Kiddy; får du være med å bestemme når du skal settes i gang? Eg fikk bare tildelt 42+0. Som endte med å være 42+1 pga rot med regningen til damen :-(

Melder meg på denne! Eg vil så gjerne møte han, men burde vente til januar.

Trøster meg med at det blir det beste for han å være januar barn enn å ha bursdag siste dagen i året.

Kiddy; får du være med å bestemme når du skal settes i gang? Eg fikk bare tildelt 42+0. Som endte med å være 42+1 pga rot med regningen til damen :-(

Vet ikke helt hvor mye jeg selv får bestemme, det får jeg se i dag. :-P håper på igangsettelse på fredag, men er forberedt på å måtte vente til mandag..

Blir igangsettelse på lørdag om ikke baby har kommet innen da :D

Eg ringte og fikk byttet til fredag. Rett skal være rett! ;-)

Hvordan går det?

Her er nervene i full anmarsj for morgendagen. Har måttet tvinge meg selv til å innse at vannfødselen jeg hadde innstilt meg på gjennom hele svangerskapet ikke blir noe av. Er bittelitt bitter..

Hvordan går det?

Her er nervene i full anmarsj for morgendagen. Har måttet tvinge meg selv til å innse at vannfødselen jeg hadde innstilt meg på gjennom hele svangerskapet ikke blir noe av. Er bittelitt bitter..

Det hele startet spontant i natt med rier! Og siden har det gått videre naturlig. Vannet gikk av seg selv og riene øker jevnt. Men fortsatt ikke født. Liker at det tar litt tid og kroppen løser alt selv. Er høy og lykkelig på en deilig epidural. Eg holdt på å omkomme uten. Riene kom uten pause og var lite effektive. Har til og med fått sovet liten skvett.

Masse lykke til i morgen! Håper virkelig du får en like god opplevelse som eg har hatt (enn så lenge hvertfall :-P ) og kos deg med premien på slutten ♡

Det hele startet spontant i natt med rier! Og siden har det gått videre naturlig. Vannet gikk av seg selv og riene øker jevnt. Men fortsatt ikke født. Liker at det tar litt tid og kroppen løser alt selv. Er høy og lykkelig på en deilig epidural. Eg holdt på å omkomme uten. Riene kom uten pause og var lite effektive. Har til og med fått sovet liten skvett.

Masse lykke til i morgen! Håper virkelig du får en like god opplevelse som eg har hatt (enn så lenge hvertfall :p ) og kos deg med premien på slutten ♡

Høres jo bare fantastisk ut! (Ikke at riene kommer uten pause, da, det prøvde jeg sist og unner ingen.) Ingenting er bedre enn at det går av seg selv ;-) Lykke til videre - snart er nurket der :-D

Og takk :-D

Hvordan går det?

Jeg ble satt i gang på dag 11 denne gangen. Pga tidligere fødsel og mye maserier var jeg helt moden og hadde 3 cm. De ga meg en tablett, og så startet fødselen etter 2 timer. 4 timer senere var lillebror ute. Rask, intens, men en drømmefødsel på mange måter. Jeg var så utrolig skuffet over at kroppen ikke startet opp selv, slik den gjorde sist, men jeg sitter igjen med en mye bedre fødselsopplevelse denne gangen. Håper du får det også, lykke til :-)

Back
Topp