Overtidstråd

Dag 1 regner med det blir igangsetting rundt nyttår.. Så prøver bare å slappe av og ha det så behagelig som det er mulig. Så lenge han rører på seg så må jeg vel være fornøyd :)

Dag 2 :( håper han holder seg inne til i morgen nå! Så får jeg kanskje litt julekos i dag. Selv om kroppen min skriker av smerter overalt å jeg føler meg ikke mye god.

7 dager over..

Fjerde dagen over... Har så vondt i magen og det er så mye nedpress i kveld at jeg nesten kaster opp. Bleh. Håper nesten han kommer i natt, fordi dette var ikke noe særlig....

Just starta på 3 dag over, føler det er en diger baby i magen. Jeg hadde endel mage fra før. Men nå er alt skinnet trommeskinn stramt. Har så sykt vondt i korsryggen og bekkenet et helt forferdelig igjen! Gleder meg sånn til å bare føle meg litt lett i kroppen igjen!

Jepp jepp - da er jeg også her. 1 dag på overtid:-) Håper egentlig det blir litt flere, så jeg klarer meg forbi nyttår også. Men det er tuuungt og vondt nå!

4 dager på overtid og 29 timen med regelmessige modningsrier :/ prøvde å overtale samboeren min til en kosestund (om han i allefall bare kunne komme inni meg:b), men han nektet. Følte det var dårlig gjort når babyen lå og så på gjennom den lille åpningen som var .. Blæh :p

9 dager på overtid. Terminkontroll på sykehus i dag. En god centimeter åpning og kort livmorhals. time til igangsetting på lørdag!!!! Får jammen håpe det skje noe før den tid.

Blæææææææææææææææh........... :confused:

9 dager på overtid. Terminkontroll på sykehus i dag. En god centimeter åpning og kort livmorhals. time til igangsetting på lørdag!!!! Får jammen håpe det skje noe før den tid.

Blæææææææææææææææh........... :confused:

Huff, føler med deg :( Krysser fingrene for at du slipper å vente så lenge..!!

7 dager på overtid i dag.. Var til rutinekontroll hos legen, hvor alt så bra ut. Han sendte meg videre til kontroll på sykehuset hvor de kunne bekrefte at alt står bra til med baby. Estimert til å være rundt 3900 gram (en god halvkilo større en broren var ved ankomst, altså). Skal tilbake i morgen tidlig og legge en plan videre. Er så lei av å gå gravid nå at jeg er et halvt skritt unna å grave meg ned - samtidig som jeg er veldig gira på at ungen kan vente med å komme til januar... Ganske motstridende følelser der, ja... Om babyen kunne kommet klokka 00:01 den 1. januar hadde det vært Awesome.

7 dager på overtid i dag.. Var til rutinekontroll hos legen, hvor alt så bra ut. Han sendte meg videre til kontroll på sykehuset hvor de kunne bekrefte at alt står bra til med baby. Estimert til å være rundt 3900 gram (en god halvkilo større en broren var ved ankomst, altså). Skal tilbake i morgen tidlig og legge en plan videre. Er så lei av å gå gravid nå at jeg er et halvt skritt unna å grave meg ned - samtidig som jeg er veldig gira på at ungen kan vente med å komme til januar... Ganske motstridende følelser der, ja... Om babyen kunne kommet klokka 00:01 den 1. januar hadde det vært Awesome.

Samme følelsene her.. Jeg er jo allerede i igangsettelsesprosessen, og vil så gjerne bli ferdig.. Meeeen så er det det at man gjerne vil ha januar når man likevel har ventet så lenge :P Ikke greit å bli klok på disse følelsene :P

Back
Topp