Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så enig!!For min del er det mest slitsomme med overtid det ustoppelige maset fra andre om babyen har kommet enda (spesielt om de møter meg face to face)!Vis vedlegget 95238
Har også termin i dag og skal føde på ahus skal på overtidskontroll 29. men om alt er bra og han enda ikke har tenkt seg ut, vil jeg høre om de kan sette meg i gang 1. og ikke 31. som det står på papirene.
Enig! Lei av meldinger og telefoner nå! Og hjelpes, hvis de spør deg face til face må de jo være ganske "treige." Se på magen liksom!For min del er det mest slitsomme med overtid det ustoppelige maset fra andre om babyen har kommet enda (spesielt om de møter meg face to face)!Vis vedlegget 95238
Enig! Lei av meldinger og telefoner nå! Og hjelpes, hvis de spør deg face til face må de jo være ganske "treige." Se på magen liksom!
Ja, ikke sant! Og ungen ligger alene hjemme hele tiden også da sikkert."Er du gravid enda?!?" "Ja, ungen kom for ei uke sida, men magen fortsetter å vokse." argh..
Noe på gang hos noen eller?
Håper det tar seg opp snart!Har hatt sterke smerter i magen siden fredag, men ingen skikkelige rier enda :/
Håper det tar seg opp snart!
Vet hvordan du har det ja. :/ Høres ut som en god plan.Håper jeg og Begynner å bli sliten allerede. Men akupunktur i morgen og stripping hos jordmor på tirsdag, så da burde jeg være igang snart håper jeg på
Føler med deg, jeg er på dag 9 nå og har hatt litt vondt i perioder uten at det skjer noe som helst. Jeg har også født før uten hjelp så skjønner ikke hva som skjer...utrolig frustrerende :/Dag 10, og antagelig igangsetting i morgen. 3 uker med maserier som ikke fører til fødsel.. argh! Så skuffa over kroppen som ikke ordner opp selv, når jeg har født før (uten starthjelp) :/
Lykke til i morgen! Skjønner at det er frustrerende, spesielt når du har født før.Dag 10, og antagelig igangsetting i morgen. 3 uker med maserier som ikke fører til fødsel.. argh! Så skuffa over kroppen som ikke ordner opp selv, når jeg har født før (uten starthjelp) :/