Overtidstråd

Har også termin i dag og skal føde på ahus :) skal på overtidskontroll 29. men om alt er bra og han enda ikke har tenkt seg ut, vil jeg høre om de kan sette meg i gang 1. og ikke 31. som det står på papirene.

Jeg har også overtidskontroll den 29. Og jeg tenker helt likt som deg hvis jeg går så lenge over, å spørre om heller bli satt i gang den 1. jeg er veldig avslappa ift. fødselen denne gangen, finnes ikke utålmodig. Men føler at alle andre rundt meg stresser med at han må komme snart, blir gal av det uendelige maset. Synes det er kos å ha så mye kvalitetstid med ettåringen min som nå ❤️

Dag 1 på overtid straks over.. :( Håper det har vært Moe modning på gang i helgen slik at jordmor kan røske litt i morgen tidlig!

Dag 10, og antagelig igangsetting i morgen. 3 uker med maserier som ikke fører til fødsel.. argh! Så skuffa over kroppen som ikke ordner opp selv, når jeg har født før (uten starthjelp) :/

Dag 10, og antagelig igangsetting i morgen. 3 uker med maserier som ikke fører til fødsel.. argh! Så skuffa over kroppen som ikke ordner opp selv, når jeg har født før (uten starthjelp) :/
Føler med deg, jeg er på dag 9 nå og har hatt litt vondt i perioder uten at det skjer noe som helst. Jeg har også født før uten hjelp så skjønner ikke hva som skjer...utrolig frustrerende :/

Lykke til i morgen! :) Skjønner at det er frustrerende, spesielt når du har født før.

Da var det dag 5 og duket for siste svangerskapskontroll! Lurer på når jeg får overtidskontrollen, står på siden til sykehuset at det for min del vil være senest på dag 9, for har ingen tro på at denne ungen kommer av seg selv :P har ingen andre tegn enn voldsomt mye kynnere på natta, men de blir ikke til noe mer :P

Overtidsdag 1 her i dag...
Mensmurringer og kynnere av en annen verden, men ingen regelmessige rier eller vondter som gjør at fødeavd skal kontaktes... Fødte på termin forrige gang, så har tro på at kroppen skal ordne opp selv :)

Termin dag her.. Men regner med den kommer og går uten baby. Så kan vel hive meg inn her nå?

Bombet med meldinger i dag.
Da er dagen her. Har det skjedd noe? Noe nytt på gang? Snart på vei til sykehuset osv osv... Må snart på apoteket å kjøpe meg biteskinne, for jeg biter tenna så hardt sammen at jeg er redd jeg snart knekker noe der inni. Holder på å eksplodere! Til og med foreldrene mine å sambo maser??? Å jeg bor jo med dem nå!!? Nei altså sitter her med rier vært 5 min men har ikke tenkt å si noe til noen av de som skal kjøre meg til sykehuset. LOGISK!

Overtid dag 2 her, bare mensmurringer og mageknip. Men er veldig avslappa, kan godt gå en uke til på overtid uten at det gjør meg noe. Det eneste jeg synes er slitsomt er mas fra folk, og de samme spørsmålene om og om igjen. Ettåringen min har blitt syk nå :( Håper mageboeren drøyer med å komme ut til storebror er frisk ❤️

Back
Topp