Overtidstråd

Da går man inn i dag 3.. Hu har visst god tid i jula :P

Har dere fått dato for igangsetting eller?

Fått velge mellom igangsetting på dag 11 eller 14. Skal uansett på kontroll på dag 11 å få sjekk, men aner ikke hva jeg skal gjøre. Ønsker at kroppen skal starte selv, siden den klarte det sist (uten overtid).

Har termin i dag og ingen tegn til fødsel :p Så forberedt på å gå over tida. Er det 11 dager over før man blir satt i gang? Skal føde ved Ahus.

Har termin i dag og ingen tegn til fødsel :p Så forberedt på å gå over tida. Er det 11 dager over før man blir satt i gang? Skal føde ved Ahus.

Man kan settes i gang på dag 11, men om man er helt frisk og barnet har det bra kan man drøye til dag 14 om man selv ønsker å gi kroppen en siste sjanse til å starte opp selv.

Man kan settes i gang på dag 11, men om man er helt frisk og barnet har det bra kan man drøye til dag 14 om man selv ønsker å gi kroppen en siste sjanse til å starte opp selv.

Kjekt å vite, takk for info! Får se om det blir aktuelt da

Har også termin i dag og skal føde på ahus :) skal på overtidskontroll 29. men om alt er bra og han enda ikke har tenkt seg ut, vil jeg høre om de kan sette meg i gang 1. og ikke 31. som det står på papirene.

Så var vi klare for dag 4 gitt :P søvn er oppskrytt åpenbart :P

Dag 1 på "overtid". Halleluja, dette suger!!!

Lille julaften. :/ Lurer på om jeg skal spørre om det kan utsettes om alt ser bra ut. Men vet ikke om jeg har noe jeg skal ha sagt...?
Burde ikke være noe problem å få utsatt det noen dager om alt er som det skal vil jeg tro. Har fått inntrykk av at de helst vil at man skal gå til ting skjer av seg selv med mindre noe er galt...

Back
Topp