Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dag 8.
Har dere fått dato for igangsetting eller?7 dager over termin...
Nei, men skal til jm på tirsdag så får det kanskje da. Der da?Har dere fått dato for igangsetting eller?
Har dere fått dato for igangsetting eller?
Har termin i dag og ingen tegn til fødsel Så forberedt på å gå over tida. Er det 11 dager over før man blir satt i gang? Skal føde ved Ahus.
Man kan settes i gang på dag 11, men om man er helt frisk og barnet har det bra kan man drøye til dag 14 om man selv ønsker å gi kroppen en siste sjanse til å starte opp selv.
Har termin i dag og ingen tegn til fødsel Så forberedt på å gå over tida. Er det 11 dager over før man blir satt i gang? Skal føde ved Ahus.
Lille julaften. :/ Lurer på om jeg skal spørre om det kan utsettes om alt ser bra ut. Men vet ikke om jeg har noe jeg skal ha sagt...?Nei, men skal til jm på tirsdag så får det kanskje da. Der da?
Burde ikke være noe problem å få utsatt det noen dager om alt er som det skal vil jeg tro. Har fått inntrykk av at de helst vil at man skal gå til ting skjer av seg selv med mindre noe er galt...Lille julaften. :/ Lurer på om jeg skal spørre om det kan utsettes om alt ser bra ut. Men vet ikke om jeg har noe jeg skal ha sagt...?