Overtidstråd

Er nå 4 dager på overtid og utrolig lei. Mine to første kom før termin og nummer tre kom fire dager etter termin så hadde et håp i dag at nummer fire ville ut i dag etter fjerde dag på overtid,men ser ikke slik ut...

Da begynte overtiden for min del også.. Masse kynnere og nedpress idag, så håper kroppen jobber hardt for å sette i gang snart :)

Dag 2! Herregud, trodde ikke man skulle bli så utålmodig med en gang man bikka termin :P

Dag 2... begge de andre kom på dag 1.. og det var eneste kravet jeg hadde til denne i magen. Ikke senere enn det. hadde det ikke vært for jula skulle jeg ikke klaget... men uff...

Hva er det dere damer holder på med for å få tiden til å gå? Har fått vanvittig mye mer overskudd nå den siste uka, så ender med å vaske leiligheten hver eneste dag haha! :P Blir nå hvertfall rent når man er utålmodig og vil ha tiden til å gå :P

Tredje dagen på overtid...!!! Fordelen er at ting kommer i orden før julaften. I dag er huset vasket og all julematen er handlet inn :) I morgen blir det pynting av juletre og siste handling av julepakker. Har og fått time til vekstkontroll på mandag!! Krysser fingrene for at eg blir satt i gang da hvis jeg ikke har fødd til den tid.

Med min flaks kommer nok ikke ungen ut før julaften.... :(

Jeg sitter på sofan, ser tv og diller. Hoster og styrer og har lite energi... håper jeg får litt energi eller helst baby, veldig snart!!

Back
Topp