Overtidstråd

Haha nei huff! Min startet på nattvakt igår, å sa så fint " om du kunne ha pressa ut denne ungen nå så kunne jeg sluppet jobbuka, men det gadd du ikke nei!" Mannfolk altså!!! :p

Åh, føler med dere :p i går da gubben så kjekt at det passa dårlig med fødsel nå.. Var jo nattåpent på senteret i byen til fredag. Hadde bare litt lyst til å kvele han :p

Termin idag men ingen antydning til baby, så blir nok som jeg tippet, jeg blir en del av denne gruppa. Men nå er det så nært som det aldri har vært, og er bare snakk om dager før babyene kommer uansett :)

Termin idag men ingen antydning til baby, så blir nok som jeg tippet, jeg blir en del av denne gruppa. Men nå er det så nært som det aldri har vært, og er bare snakk om dager før babyene kommer uansett :)

Ønsket du ikke å gå over også da?

Tror faktisk det er bedre å være forberedt enn å stresse de små kommer når de er klar;)
De gjør det :)
Jeg har født 4 ganger og alle på overtid, og kun den siste som ikke trengte hjelp for å få igang fødsel så jeg vet jo at kroppen min sliter med å få det hele igang. Så nå er jeg forberedt på overtidskontroll på torsdag. Kommer baby før gjør det jo absolutt ingenting men må nesten innstille meg på maks overtid ellers hadde jeg blitt gal av å gå å vente. Men klart jeg er lei, sliten og utålmodig som alle andre.
Men jeg har også ganske kraftig fødselsangst så vil liksom ikke i fødsel heller. Men vil samtidig bli ferdig for går daglig og kjenner på frykten og panikken.

Termin i dag, men ser nok ut som det blir overtidsbaby på meg

Velkommen i gjengen :D

Ville vel egentlig ikke være med i denne gjengen, men men. 15 dager over med nr 1 og 33 minutt over med nr 2, så var vel egentlig innstilt på overtid denne gangen også.

Ville vel egentlig ikke være med i denne gjengen, men men. 15 dager over med nr 1 og 33 minutt over med nr 2, så var vel egentlig innstilt på overtid denne gangen også.
Føler med deg.. ble 5 barn med overtid på meg. 14, 15, 5 og 5 dager.

Hvordan går det med dere som er på overtid? Ingen tegn til noen ting? Tenker på dere. Nesten dårlig samvittighet for at jeg ligger her å vente på min.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Går fint her :) Baby er helt spinnvill i magen og presser voldsomt nedover. Men ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid. Ble strippet fredag, lørdag og onsdag men ingen effekt :/
Dårlig samvittighet skal du ikke ha kjære vene! :)

Her er det ikke en kynner, ikke en murring, ikke ett tak ingenting!
Slimproppen gikk for to uker siden, uten at det satte igang noe...

Sender dere fødestøv.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er jeg på overtid. Dette er herved mitt lengste svangerskap :-p

2 dager over termin. Fødte på denne dagen på kvelden med storebror

Dag 2 på overtid... blæh...

Back
Topp