Overtidstråd

Da ville visst ikke denne lille luringen gjøre som 2 av søskene sine og komme 41+0.

2 dager på overtid her, og jordmor time. Så hvis småen ikke er ute før kl 14, skal jeg be jm sjekke ståa på saker og ting.

6 dager over termin. Overtidskontroll i morgen. Må si jeg er spent. Har vært moden og hatt 2cm åpning i 4 uker. Håper jeg er kommet litt lenger i morgen i modningsprosessen. Men spørs. Har ikke noe maserier og slikt. Eneste en sinnsyk smerte/nedpress når baby rører seg.

Har dere forresten mannen med på overtidskontroll? Mannen har sagt han vil/skal være med. Jeg synes jo det er fint men er det vanlig?

6 dager over termin. Overtidskontroll i morgen. Må si jeg er spent. Har vært moden og hatt 2cm åpning i 4 uker. Håper jeg er kommet litt lenger i morgen i modningsprosessen. Men spørs. Har ikke noe maserier og slikt. Eneste en sinnsyk smerte/nedpress når baby rører seg.

Har dere forresten mannen med på overtidskontroll? Mannen har sagt han vil/skal være med. Jeg synes jo det er fint men er det vanlig?
Jeg dro alene idag, for JEG syns ikke han hadde noe der å gjøre. Men ALLE andre som så ut til å være der i samme ærend, hadde med seg mann så jeg så nok litt enslig mor ut der jeg satt:)

Skal på kontroll i morn jeg og. Velger å ha med mannen.

Siste jordmortime overstått. Hun var ikke interessert i å sjekke ståa, så vet ikke hvordan det står til med modning, hadde også student inne, så jeg var litt ukomfortabel med å krangle på dette. Tydeligvis er det ikke vanlig at det gjøres før på terminkontroll 9(!) dager etter termin... Så hvis ikke noe skjer i løpet av den neste uka, skal jeg inn til UL og sjekk neste onsdag, og eventuell igangsetting vil vurderes. (merk: vurderes, ikke gjøres. Og med min "fine" graviditet, så er det mulig at de vil la ting gå sin naturlige gang så lenge som 14 dager etter termin, så jeg kan ende opp med jul på Haukeland.) Dritt. Nå er jeg litt lei meg, og håper bare at småen skjønner at han må komme snart.

Siste jordmortime overstått. Hun var ikke interessert i å sjekke ståa, så vet ikke hvordan det står til med modning, hadde også student inne, så jeg var litt ukomfortabel med å krangle på dette. Tydeligvis er det ikke vanlig at det gjøres før på terminkontroll 9(!) dager etter termin... Så hvis ikke noe skjer i løpet av den neste uka, skal jeg inn til UL og sjekk neste onsdag, og eventuell igangsetting vil vurderes. (merk: vurderes, ikke gjøres. Og med min "fine" graviditet, så er det mulig at de vil la ting gå sin naturlige gang så lenge som 14 dager etter termin, så jeg kan ende opp med jul på Haukeland.) Dritt. Nå er jeg litt lei meg, og håper bare at småen skjønner at han må komme snart.
14 dager? :O Er ikke 10 dager maks nå da? Hjelpes, dette kan bli lenge! :/

Ligger våken og vrir meg og får ikke sove. Gruer meg til kontrollen om noen timer. Er da 7 dager over termin og syns det er nok.
Så er redd for å bli satt igang men samtidig redd for å bli sendt hjem med ny time etter noen dager som mest sannsynlig skjer.
Men gleder meg til ul :) Håper de ikke mener baby er 5kg :oops:

Huff det skjønner jeg at du er. Krysser fingrene for at det plutselig skjer noe:)

1 uke over termin idag..

3 dager på overtid nå. Nattens "rier" har blitt til litt småstikninger...men jeg krysser alt jeg har for at det tar seg opp igjen i løpet av dagen.

4 dager over nå. Ble sendt på sykehus IGJEN i går med 150/105 i blodtrykk. Men da blodprøve og urinprøve var fin ble jeg NOk en gang sendt hjem. En uke etter siste hastetur. Grusomt å måtte kjøre over en time hver vei for å bare bli sendt hjem... Ennå guttungen sies å være godt OVER fire kilo allerede så lar di han være inni der og legge på seg enda mer.. ... Overtidskontroll i morgen så da får vi se hva som skjer. :)

4 dager på overtid idag...tror det helt ærlig ikke selv. Nå må han da snart komme...

Back
Topp