Overtidstråd

Første dag på overtid.

Krysser fingrene for at det blir den store fødehelgen for dere på overtid nå :D

Går fint her :) Baby er helt spinnvill i magen og presser voldsomt nedover. Men ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid. Ble strippet fredag, lørdag og onsdag men ingen effekt :/
Dårlig samvittighet skal du ikke ha kjære vene! :)

Tydelig at stripping ikke trenger å hjelpe for alle... Men kroppene våre er satt i sammen ulikt og de har vel ikke helt funnet ut av alt som hender under et svangerskap enda...

Men er snart din tur og imponert over hvordan du holder motivasjonen;)

I forhold til fødsel er det heldigvis ingen vei tilbake nå;)

Dag to på overtid her nå!
Og jeg kjenner myyyye! Nedpress, murringer i rygg, modningsrier av og på, slimproppen som gikk for en uke siden osv. Men poden har det visst alt for godt der inni likevel! Begynner å bli lei av å gå slik. Disse tegnene skrur jo opp forventningene enn del da..

Da var det tredje dag over termin. Mannen har bestilt fødsel i morgen. Mens jeg gleder meg til ul på torsdag :p

Termin i dag! Men føler jeg kommer til å melde meg inn i denna klubben jeg også :-) ingen store tegn til fødsel foreløpig. Men ut skal han, og det om uansett kort tid :-D så her er det smurt på et tykt lag med tålmodighet og lar han bare kose seg i magen til han er klar til å komme ut :-) prøve å nyte den siste tiden med babymagen

4 dager over termin nå. De to siste kom 5 dager over så mannen trur jeg føder i morgen. Meeeen vi får se. Kjennes ikke ut som fødsel i nærmeste fremtid. Men den ungen må jo ut! :D

Er redd jeg joiner dere om noen timer...Ikke noe tegn til at han har tenkt seg ut idag, dessverre.

Dag 1 på overtid, og ny rekord for damene i vår familie. Er en litt kjip rekord å sitte med, men noen måtte vel bryte "føde før termin" bølgen vi var på.

41+0 idag og 5 dager over termin. Men nå er det maks 2-3 dager igjen :D

Back
Topp