Oss testetøser imellom

Makesure er tydelig rosa! Urinen er fortsatt ikke så konsentrert, men klarte ikke la være med å teste :shy: 9DPO
 

Vedlegg

  • IMG_1732.jpeg
    IMG_1732.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 106
Må skamløst innrømme at jeg leste gjennom hele dagboka di på forumet tidligere i kveld, og har tenkt masse på deg - så utrolig fint å logge inn her og se bilde av den siste testen! Om det er noen som fortjener en positiv test, liksom. Stor klem, dette blir spennende å følge videre :Heartpink
 
Må skamløst innrømme at jeg leste gjennom hele dagboka di på forumet tidligere i kveld, og har tenkt masse på deg - så utrolig fint å logge inn her og se bilde av den siste testen! Om det er noen som fortjener en positiv test, liksom. Stor klem, dette blir spennende å følge videre :Heartpink
Så koselig at du tok deg tid til det, og ikke minst nevner det :love017 Tusen takk! Håper du følger etter meg :happy:
 
Et lite spørsmål til om eltester.
De to nederste på bilde under er samme test. Det er ca 40 min mellom bildene, og testen har tørket i mellomtiden. Men den er veldig mye sterkere. Er det likt som med gtest, at den ikke skal leses av etter 5 min? Den første er jo positiv den også, så det er ikke noe stress hvis den andre er ugyldig. Det var bare så stor forskjell.
 

Vedlegg

  • IMG_8858.jpeg
    IMG_8858.jpeg
    153,4 KB · Visninger: 34
God morgen å riktig god påske til dere alle sammen
Trenger flere øyne på disse testene. Er det strek der? Er ca 9 DPO idag.
 

Vedlegg

  • IMG20240328085101.jpg
    IMG20240328085101.jpg
    1,4 MB · Visninger: 91
Synes det er så vanskelig å se. Jeg har hatt flere slike uten å være gravid :bag: lettest å se om man tester over flere dager og ser om de blir sterkere
Takk for svar. Tok en ny for en stund siden å får strek på den også, så syns det er rart at 3 stykk i løpet av formiddagen skulle gi to streker bare. Krysser fingrene for at dette er babystrek
 
Back
Topp