Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud så fantastisk!!!Makesure er tydelig rosa! Urinen er fortsatt ikke så konsentrert, men klarte ikke la være med å teste 9DPO
Ja, virkeligÅ herregud så fantastisk!!!
Må skamløst innrømme at jeg leste gjennom hele dagboka di på forumet tidligere i kveld, og har tenkt masse på deg - så utrolig fint å logge inn her og se bilde av den siste testen! Om det er noen som fortjener en positiv test, liksom. Stor klem, dette blir spennende å følge videreJa, virkelig
WoopEggløsningstester. Er disse positive? Jeg mener selv strekene er like sterke, men appene er ikke enig.
Der var’n!Woop
Så koselig at du tok deg tid til det, og ikke minst nevner det Tusen takk! Håper du følger etter megMå skamløst innrømme at jeg leste gjennom hele dagboka di på forumet tidligere i kveld, og har tenkt masse på deg - så utrolig fint å logge inn her og se bilde av den siste testen! Om det er noen som fortjener en positiv test, liksom. Stor klem, dette blir spennende å følge videre
Fin babystrekSterkere i dag, 10DPO
Synes jeg ser noe, men fargestoffet er litt over alt. Så kanskje ta en ny utover dagen?noen som ser noe på denne?
noen som ser noe på denne?
Ser strek på begge toGod morgen å riktig god påske til dere alle sammen
Trenger flere øyne på disse testene. Er det strek der? Er ca 9 DPO idag.
Tror du det kan være babystrek eller typisk skyggestrek?Ser strek på begge to
Synes det er så vanskelig å se. Jeg har hatt flere slike uten å være gravid lettest å se om man tester over flere dager og ser om de blir sterkereTror du det kan være babystrek eller typisk skyggestrek?
Takk for svar. Tok en ny for en stund siden å får strek på den også, så syns det er rart at 3 stykk i løpet av formiddagen skulle gi to streker bare. Krysser fingrene for at dette er babystrekSynes det er så vanskelig å se. Jeg har hatt flere slike uten å være gravid lettest å se om man tester over flere dager og ser om de blir sterkere
Kan du legge ut uredigert bilde?noen som ser noe på denne?