Ser streker på beggeGod morgen å riktig god påske til dere alle sammen
Trenger flere øyne på disse testene. Er det strek der? Er ca 9 DPO idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streker på beggeGod morgen å riktig god påske til dere alle sammen
Trenger flere øyne på disse testene. Er det strek der? Er ca 9 DPO idag.
Siste test tatt etter ca 2 timer uten å besøke toalettet. *Håper, håper, håper*Ser streker på begge
Krysser fingrene for deg Jeg er nok bare skadet etter mange slike streker hver syklus. Har troen på at det er baby hos degTakk for svar. Tok en ny for en stund siden å får strek på den også, så syns det er rart at 3 stykk i løpet av formiddagen skulle gi to streker bare. Krysser fingrene for at dette er babystrek
Er jo allerede sterkere strek enn forrige bilde, så håper på mer økning for deg de neste dageneSiste test tatt etter ca 2 timer uten å besøke toalettet. *Håper, håper, håper*
Ser dessverre ingentingFøler jeg kan se svak strek hva tenker dere?
12Ser dessverre ingenting
Hvor mange DPO?
Gratulerer så myeGod morgen damer. For en perfekt dag å få "påskeegg" på. Testene som var igår var ingenting annet enn positive. Nå håper vi at spiren sitter så går vi mot Desmber-baby 2024
Jeg føler faktisk jeg skimter noeFøler jeg kan se svak strek hva tenker dere?
Tusen hjertlig takkGratulerer så mye
Føler jeg kan se svak strek hva tenker dere?
Positiv ja!Ser streken bedre nå syns jeg
Ser kaaanskje noe på den nedersteNoen som ser noe på disse? Vis vedlegget 431571Vis vedlegget 431573
Kan det være kjemisk?Fikk dessverre en falsk positiv fra makesure for 5 daga sia...noe dritt, veit at den var falsk fordi jeg tok en tidligtest fra metode i dag å den var klinkende blank. Kamera fikk ikke med fargen,men var rosa. Disse var mine falske positive