Oss testetøser imellom

Hei. Er make sure kjent for skygge? Jeg brukte kveldsurin. Tok på morgenen idag med cb digital . Va på do i natt. Og 3 timer senere sto jeg opp av senga. Den sa ikke gravid.
Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er. Dag 24 i syklus kanskje.
Har småblødd den siste uke. Og har lurt å om det var festeblødning. Men jeg er usikker...

Vedlegg

• 20240401_202122.jpg
    20240401_202122.jpg
    1,9 MB · Visninger: 100
  • 20240401_202048.jpg
    20240401_202048.jpg
    1,3 MB · Visninger: 97
Last edited:
Hei. Er make sure kjent for skygge? Jeg brukte kveldsurin. Tok på morgenen idag med cb digital . Va på do i natt. Og 3 timer senere sto jeg opp av senga. Den sa ikke gravid.
Har småblødd den siste uke. Og har lurt å om det var festeblødning. Men jeg er usikker...
Hva slags make sure tester er dette? Jeg har kun sett strimler fra make sure. Hvor mange dager siden eggløsning? Det kan være for tidlig med tester enda?

Kan godt være at urinen din ikke var konsentrert nok. Vi er flere som kaller «morgenurin» for dritt-tiss :p rett og slett fordi at vi har bedre utslag på tester på neste urin/utover dagen ☺️

Jeg har aldri prøvd Makesure sine staver, men på strimlene deres har jeg fått skyggestrek én gang og jeg har vært gjennom ganske mange 10 pakninger… Men jeg føler alle tester gir skygger uansett om man leser her inne, så om det faktisk er det eller at noen produserer hormoner som gir falske streker, eller at noen tester har defekter ved seg som viser strek er jo ikke godt å si. Skikkelig kjipt er det i hvert fall når man får falske forhåpninger ☹️

Hvordan leses cb digital??? Jeg tok denne på litt morgen urin. Cb sa ikke gravid. Og ferdig
. Men jeg fikk lyst til å. Åpne den etterpå.
Hvordan ville dere leses cb??
Har noen testet??

Vedlegg

• 20240402_131816.jpg
    20240402_131816.jpg
    2,4 MB · Visninger: 100
Hvordan leses cb digital??? Jeg tok denne på litt morgen urin. Cb sa ikke gravid. Og ferdig
. Men jeg fikk lyst til å. Åpne den etterpå.
Hvordan ville dere leses cb??
Har noen testet??
Digitale tester har alltid to streker, uavhengig om man er gravid eller ei. Så, man kan ikke lese av noe resultat på disse dessverre, annet enn hva skjermen viser.

Redigert Make sure. Men aldri fått antydning til strek selv med redigering på disse testene :bored: noen tanker?

Vedlegg

• 1DAA7BE0-88FD-46BE-8A17-C3FB75EE89E2.jpeg
    1DAA7BE0-88FD-46BE-8A17-C3FB75EE89E2.jpeg
    139,3 KB · Visninger: 72
Føler jeg ser en svak svak strek som ikke var på testen jeg tok i går…men redd det bare er skyggestrek??

Vedlegg

• IMG_0062.jpeg
    IMG_0062.jpeg
    2 MB · Visninger: 96
Back
Topp