Ser streken ganske lett på første bildeNoen strek? Syklus dag 24. Makes sure test. Ble sett eggløsning på dag 12.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken ganske lett på første bildeNoen strek? Syklus dag 24. Makes sure test. Ble sett eggløsning på dag 12.
Hva slags make sure tester er dette? Jeg har kun sett strimler fra make sure. Hvor mange dager siden eggløsning? Det kan være for tidlig med tester enda?Hei. Er make sure kjent for skygge? Jeg brukte kveldsurin. Tok på morgenen idag med cb digital . Va på do i natt. Og 3 timer senere sto jeg opp av senga. Den sa ikke gravid.
Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er. Dag 24 i syklus kanskje.
Har småblødd den siste uke. Og har lurt å om det var festeblødning. Men jeg er usikker...
Kan godt være at urinen din ikke var konsentrert nok. Vi er flere som kaller «morgenurin» for dritt-tiss rett og slett fordi at vi har bedre utslag på tester på neste urin/utover dagenHei. Er make sure kjent for skygge? Jeg brukte kveldsurin. Tok på morgenen idag med cb digital . Va på do i natt. Og 3 timer senere sto jeg opp av senga. Den sa ikke gravid.
Har småblødd den siste uke. Og har lurt å om det var festeblødning. Men jeg er usikker...
Jeg har aldri prøvd Makesure sine staver, men på strimlene deres har jeg fått skyggestrek én gang og jeg har vært gjennom ganske mange 10 pakninger… Men jeg føler alle tester gir skygger uansett om man leser her inne, så om det faktisk er det eller at noen produserer hormoner som gir falske streker, eller at noen tester har defekter ved seg som viser strek er jo ikke godt å si. Skikkelig kjipt er det i hvert fall når man får falske forhåpningerHei. Er make sure kjent for skygge? Jeg brukte kveldsurin. Tok på morgenen idag med cb digital . Va på do i natt. Og 3 timer senere sto jeg opp av senga. Den sa ikke gravid.
Det er digital, den er ikke lesbar såvidt jeg vet ta heller en ny som ikke er digitalHvordan leses cb digital??? Jeg tok denne på litt morgen urin. Cb sa ikke gravid. Og ferdig
. Men jeg fikk lyst til å. Åpne den etterpå.
Hvordan ville dere leses cb??
Har noen testet??
Digitale tester har alltid to streker, uavhengig om man er gravid eller ei. Så, man kan ikke lese av noe resultat på disse dessverre, annet enn hva skjermen viser.Hvordan leses cb digital??? Jeg tok denne på litt morgen urin. Cb sa ikke gravid. Og ferdig
. Men jeg fikk lyst til å. Åpne den etterpå.
Hvordan ville dere leses cb??
Har noen testet??
Har hatt 2 pp med skygger på disse nå ved 8-9 dpoRedigert Make sure. Men aldri fått antydning til strek selv med redigering på disse testene noen tanker?
Ååhh er det sant, så irriterendeHar hatt 2 pp med skygger på disse nå ved 8-9 dpo
Jeg ser ingen strek. Er nok lurt å vente 2-3 dager å ta en ny test for å se da.Føler jeg ser en svak svak strek som ikke var på testen jeg tok i går…men redd det bare er skyggestrek??
Den er dessverre tørr, som vil si at resultatet er ugyldig. Ta en ny test i kveldFøler jeg ser en svak svak strek som ikke var på testen jeg tok i går…men redd det bare er skyggestrek??
Ser veldig negativ ut jaDenne er negativ ikke sant?
Ser dessverre ingentingSer noe?