Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe antydning på rosa, men er usikkerTR har enda ikke dukket opp på døra og dette er dagens tester
Hørt de slår ut seint og 10 dpo er veldig tidlig, så nei. Ville ikke stolt på detNoen som har erfaring med normal sine tester? Er 10 dpo, hadde tempdipp 8 og litt spotting 8 og 9.
Kan jeg stole på at denne er negativ?
Ser veldig sånn utDet er rosa strek her?? Stoler ikke på mine egne øyne. Tatt på det jeg tror er 9dpo, og innenfor tidsfristen
Vis vedlegget 432011
Jeg ser en strek, men veldig svak! Ta en ny i morgen for å være sikkerDet er rosa strek her?? Stoler ikke på mine egne øyne. Tatt på det jeg tror er 9dpo, og innenfor tidsfristen
Vis vedlegget 432011
Tok en ny babyplan, klarte ikke vente! Er helt klart strek, bare håper det klamrer seg fast (mer rosa i virkeligheten)Jeg ser en strek, men veldig svak! Ta en ny i morgen for å være sikker
Gratulerer!Tok en ny babyplan, klarte ikke vente! Er helt klart strek, bare håper det klamrer seg fast (mer rosa i virkeligheten)
Vis vedlegget 432039
Synes jeg ser en ganske fin strek, ikke så lett å se om den er rosa eller grålig bare. Håper for deg at det er babystrekHei, kjære damer! Kan dere se noe her? 10 dpo, vanlig babyplan(ikke tidlig).
Jeg serHei, kjære damer! Kan dere se noe her? 10 dpo, vanlig babyplan(ikke tidlig).
GratulererTok en ny babyplan, klarte ikke vente! Er helt klart strek, bare håper det klamrer seg fast (mer rosa i virkeligheten)
Vis vedlegget 432039
Jeg ser også!Hei, kjære damer! Kan dere se noe her? 10 dpo, vanlig babyplan(ikke tidlig).
Jeg tror du er gravidHei igjen! Har tatt den på mer utvannet urin enn den jeg la ut i dag tidlig, 10 dpo, vanlig babyplan (ikke tidlig). Ser streken, og den kommer innenfor tiden…Kan babyplan ha sånne skyggestreker?
Jeg tror du er gravid
Det er en strek der (altså jeg ser to) ta en ny i morgenBeklager for så mye mas fra min side! Tok en til test, kveldsurin.
Vet ikke hva jeg skal tro…