Oss testetøser imellom

Jeg lurer på om jeg har en dårlig batch makesure, eller om de har endret seg?
De er mye svakere enn andre tester jeg tar. Forrige svangerskap var de desidert sterkest.
Drt første bilde er 12 dpo. Her der babyplan sterkere ut, og min erfaring er at det skal være omvendt? Det andre bildet er fra i dag. Samme urin. Har fått 1-2 på cbd.

Vedlegg

• IMG_9030.jpeg
    IMG_9030.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 120
  • IMG_9034.jpeg
    IMG_9034.jpeg
    2 MB · Visninger: 116
Jeg lurer på om jeg har en dårlig batch makesure, eller om de har endret seg?
De er mye svakere enn andre tester jeg tar. Forrige svangerskap var de desidert sterkest.
Drt første bilde er 12 dpo. Her der babyplan sterkere ut, og min erfaring er at det skal være omvendt? Det andre bildet er fra i dag. Samme urin. Har fått 1-2 på cbd.
Å, nei! Hvilket batchnr. er det?

Å, nei! Hvilket batchnr. er det?
Skal sjekke når jeg kommer hjem. Men tror det er det som slutter på 353 eller noe deromkring.
De blir positive da! Og har hatt økning på dem, så enten er det lite fargestoff eller så har de endret seg fra sist jeg brukte dem. Synes bare det var rart at bp vanlig var sterkere.

Skal sjekke når jeg kommer hjem. Men tror det er det som slutter på 353 eller noe deromkring.
De blir positive da! Og har hatt økning på dem, så enten er det lite fargestoff eller så har de endret seg fra sist jeg brukte dem. Synes bare det var rart at bp vanlig var sterkere.
Ja, det var veldig pussig!

Føles ut som jeg har fått streksyn :bored: 13 dpo. Tok en vanlig test, har en tidligtest liggende (tenkte bare å prøve vanlig først).
Noen som ser noe?

Vedlegg

• IMG_3789.jpeg
    IMG_3789.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 137
  • IMG_3789.jpeg
    IMG_3789.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 134
Jeg føler jeg skimter noe, er det samme test eller to forskjellige? Kan jo ta den tidligtesten også❤️
Det er samme test, prøvde et fargefilter på siste. Følte nesten at jeg ikke kom til å bli like skuffet om en vanlig viste negativt, i motsetning til når tidligtesten viser negativt :Heartpink men så skimter jeg noe da:nailbiting:

Jeg la ikke ut forskjellige filtre likevel ser jeg :laughing002 Jeg dristet meg til å ta en tidligtest også (tatt på samme urin- dagtid, 3 t urin).

Vedlegg

• IMG_3793.jpeg
    IMG_3793.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 115
  • IMG_3793.jpeg
    IMG_3793.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 115
  • IMG_3792.jpeg
    IMG_3792.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 108
Jeg la ikke ut forskjellige filtre likevel ser jeg :laughing002 Jeg dristet meg til å ta en tidligtest også (tatt på samme urin- dagtid, 3 t urin).
Jeg skimter kanskje noe svakt der også! Men jeg tror ikke du er 13 dpo om den er så svak, er du helt sikker på at du er 13 dpo og ikke 8/9?❤️

Jeg skimter kanskje noe svakt der også! Men jeg tror ikke du er 13 dpo om den er så svak, er du helt sikker på at du er 13 dpo og ikke 8/9?❤️
Jeg er ikke bombesikker, men mener jeg fikk positiv test, deretter negativ - er på CD 27, så det stemmer greit… vi får vente i spenning! IKM er vanligvis i dag/i morgen hos meg. Men man kan jo ta feil, egget kan jo slippe senere enn man tror. Takk for positivt svar :Heartpink

Jeg er ikke bombesikker, men mener jeg fikk positiv test, deretter negativ - er på CD 27, så det stemmer greit… vi får vente i spenning! IKM er vanligvis i dag/i morgen hos meg. Men man kan jo ta feil, egget kan jo slippe senere enn man tror. Takk for positivt svar :Heartpink
Jaa du får fortsette å teste de neste dagene, håper det er babystrek!❤️

Er disse strekene svake til å være 4+0 (kveld) og 4+2 (morgen)? Øverste er 4+0. Spotter litt nå, nemlig.... :depressed:
20240413_060341.jpg

Er disse strekene svake til å være 4+0 (kveld) og 4+2 (morgen)? Øverste er 4+0. Spotter litt nå, nemlig.... :depressed:Vis vedlegget 432453
Hcg-nivå varierer så mye individuelt at det er vanskelig å svare på.

Jeg testa blenda hvitt på 11 dpo og svakt svakt positivt på 12 dpo sist jeg ble gravid, og hadde super stigning av hcg etter det. Andre får jo utslag på tidligtest allerede på 7 dpo.

Mista seinere i svangerskapet, men det er en annen sak.

Håper spottinga di er ufarlig og at du ennå er gravid! Masse varme tanker :Heartred

Nå er det jeg som kanskje har fått streksyn. Cd 26, 11 dpo. Ingen antydning til mens, små blaff av kvalme de siste dagene, og en svak svak strek på test i dag. Eller?? Legger ved et bilde med sort-hvitt-filter også.

IMG_3546.jpeg
IMG_3547.jpeg

Skulle så gjerne tatt en test til, men jeg er gjerrig og venter på tester jeg bestilte på nett, er så sjukt dyrt å handle dem lokalt. Har en Clearblue ultratidlig og en Clearblue ukesindikator igjen her hjemme, men skal prøve å vente til i morgen med å ta den ene, og minst ei uke med den ukesindikatoren.

Nå er det jeg som kanskje har fått streksyn. Cd 26, 11 dpo. Ingen antydning til mens, små blaff av kvalme de siste dagene, og en svak svak strek på test i dag. Eller?? Legger ved et bilde med sort-hvitt-filter også.

Vis vedlegget 432495
Vis vedlegget 432496

Skulle så gjerne tatt en test til, men jeg er gjerrig og venter på tester jeg bestilte på nett, er så sjukt dyrt å handle dem lokalt. Har en Clearblue ultratidlig og en Clearblue ukesindikator igjen her hjemme, men skal prøve å vente til i morgen med å ta den ene, og minst ei uke med den ukesindikatoren.
Er det make sure? Jeg tok slik en test sist. Men det var bare skygge. Krysser fingrene for deg

Dagens test (3 t urin), synes jeg ikke ser det jeg så på de forrige? Er det noen som ser noe? Her har TR vært noe for seg selv, helt smertefri, og blødningen dabbet av på CD 2, i dag CD 3 og det kom en klunk med eggehvite-blod og litt lyserosa igjen.

Vedlegg

• IMG_3799.jpeg
    IMG_3799.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 78
  • IMG_3797.jpeg
    IMG_3797.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 73
  • IMG_3796.jpeg
    IMG_3796.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 75
  • IMG_3795.jpeg
    IMG_3795.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 79
Dagens test (3 t urin), synes jeg ikke ser det jeg så på de forrige? Er det noen som ser noe? Her har TR vært noe for seg selv, helt smertefri, og blødningen dabbet av på CD 2, i dag CD 3 og det kom en klunk med eggehvite-blod og litt lyserosa igjen.
Jeg ser dessverre ingenting :( Er du helt sikker på når eggløsning var? Og hvilken dpo er du?❤️

Back
Topp