Oss testetøser imellom

Jeg ser dessverre ingenting :( Er du helt sikker på når eggløsning var? Og hvilken dpo er du?❤️
Jeg så noe på de forrige, både på vanlig og tidligtest, men på denne er det ingenting. Jeg er 15 dpo tror jeg (CD29/CD3)og har nok en form for TR - bare ikke slik jeg er vant til… kan ha vært en sveiper.
Blir bare litt usikker når alt er så rart og jeg merket litt uvante ting i dpo-tiden :(
Har slått meg til ro med at det ikke er noe der nå!

Takk for svar:Heartpink

Jeg så noe på de forrige, både på vanlig og tidligtest, men på denne er det ingenting. Jeg er 15 dpo tror jeg (CD29/CD3)og har nok en form for TR - bare ikke slik jeg er vant til… kan ha vært en sveiper.
Blir bare litt usikker når alt er så rart og jeg merket litt uvante ting i dpo-tiden :(
Har slått meg til ro med at det ikke er noe der nå!

Takk for svar:Heartpink
Hmm, kan ikke ha hatt en kjemisk da? :dontknow ❤️

Nå er det jeg som kanskje har fått streksyn. Cd 26, 11 dpo. Ingen antydning til mens, små blaff av kvalme de siste dagene, og en svak svak strek på test i dag. Eller?? Legger ved et bilde med sort-hvitt-filter også.

Vis vedlegget 432495
Vis vedlegget 432496

Skulle så gjerne tatt en test til, men jeg er gjerrig og venter på tester jeg bestilte på nett, er så sjukt dyrt å handle dem lokalt. Har en Clearblue ultratidlig og en Clearblue ukesindikator igjen her hjemme, men skal prøve å vente til i morgen med å ta den ene, og minst ei uke med den ukesindikatoren.
Jeg ser også! Håper for deg :smiley-angelic001

4+2 ❤️ Takknemlig ❤️

Vedlegg

• 20240414_193601_01.jpg
    20240414_193601_01.jpg
    3,2 MB · Visninger: 64
Cd 27, 12 dpo, 3+5.
Klarer ikke helt tro på dette, men streken kom med en gang! Litt rosa slim i dag også, håper det er festeblødning.
IMG_3561.jpeg
Jeg er 40 og hadde en tidlig SA i oktober/november og en MA i januar/februar, med påfølgende utskrapning i februar/mars pga ufullstendig medisinsk.

Må høre her å da :hilarious: tatt tre(!) tester i dag, 6 dpo å føler streksynet mitt vil ha meg til å tro at det er nooooooe der.. skal sies at den pregmate’en er utgått på dato, men det er ikke BP sin, bp’n er også på 10:bag:
IMG_4150.jpegIMG_4149.jpeg

Må høre her å da :hilarious: tatt tre(!) tester i dag, 6 dpo å føler streksynet mitt vil ha meg til å tro at det er nooooooe der.. skal sies at den pregmate’en er utgått på dato, men det er ikke BP sin, bp’n er også på 10:bag:
Vis vedlegget 432607Vis vedlegget 432606
Bp sin er på 25 (den med hvit bakgrunn og rosa tekst er 25, den med rosa bakgrunn og hvit tekst er 10), og de kan til tider ha stygge skygger, bare sånn du er obs på det :bag:

Vedlegg

• PXL_20240108_151833239.jpg
    PXL_20240108_151833239.jpg
    374,7 KB · Visninger: 64
  • PXL_20240108_152127619.jpg
    PXL_20240108_152127619.jpg
    425,1 KB · Visninger: 67
Bp sin er på 25 (den med hvit bakgrunn og rosa tekst er 25, den med rosa bakgrunn og hvit tekst er 10), og de kan til tider ha stygge skygger, bare sånn du er obs på det :bag:
Var sånn det var ja! Stemmer det :laughing002 den andre hae jeg aldri fått skygge på, selv ikke etter de gikk ut på dato, å jeg gikk på pilla..(ohyes, jeg er DEN typen:laughing005)

Var sånn det var ja! Stemmer det :laughing002 den andre hae jeg aldri fått skygge på, selv ikke etter de gikk ut på dato, å jeg gikk på pilla..(ohyes, jeg er DEN typen:laughing005)
Ja, sier ikke at de alltid gir skygge, men de kan :) bare sånn at du er obs på det, ikke alle som får skygger heller :Heartred

Spennende å se fremover! Jeg har vært her en stund og følger med i kulissene, mens jeg venter på lap for å forhåpentligvis få åpnet egglederne :happy:
Har igrunn ikke stor tro her, vi prøver sånn helt egentlig ikke, praktisere mer «hopp av i svingen» men den feila noen ganger rundt mulig el :laughing002 om det i det heletatt var en el der.. slutta på minipillen 30.03 ca.. så får bare se:laughing005
Aah! Må håpe det skjer snart:shy:

Har igrunn ikke stor tro her, vi prøver sånn helt egentlig ikke, praktisere mer «hopp av i svingen» men den feila noen ganger rundt mulig el :laughing002 om det i det heletatt var en el der.. slutta på minipillen 30.03 ca.. så får bare se:laughing005
Aah! Må håpe det skjer snart:shy:
Forsamtale på onsdag, så får vi se hvor lenge jeg må vente :) (ventet tre mnd på bare samtalen:bag:)

Er det mulig å ha så kort LH-topp at jeg kan ha gått glipp av den i dette tilfellet??
Screenshot_20240415_212923_Premom.jpg

Hadde litt el-smerter på cd15 da jeg la meg på kvelden, men ikke så ille som det pleier å være.. Hmmmm usikker på om egget slapp eller ikke, testene har jo blitt svakere, men de pleier liksom å være ned på 0,1-0,2 rett etter toppen..

Jeg føler meg tryggere i dag. Hadde litt mer rødrosa blødning i går, og skikkelig vondt, men det ga seg iløpet va kvelden. Ingen antydning til blod på papiret ennå i dag.

IMG_3576.jpeg

Metode-testene er noe ræl altså. Disse to testene er tatt på samme urin (prøve i glass), og den øverste viste ikke antydning til strek før lenge etter avlesningstida. Det er i tillegg en tidligstrimmel som skal ha sensitivitet på hcg 10 ul/ml. Ordinær Clearblue med 25 i sensitivitet ga tydelig strek det øyeblikket den begynte å ta farge.

Er det mulig å ha så kort LH-topp at jeg kan ha gått glipp av den i dette tilfellet??Vis vedlegget 432665

Hadde litt el-smerter på cd15 da jeg la meg på kvelden, men ikke så ille som det pleier å være.. Hmmmm usikker på om egget slapp eller ikke, testene har jo blitt svakere, men de pleier liksom å være ned på 0,1-0,2 rett etter toppen..
Hørt flere som har veldig kort topp ja :) Jeg ville trodd du hadde topp på natten CD16, og at du da hadde eggløsning enten kveld CD16 eller morgen CD17❤️ Men jeg kan ta feil

Jeg føler meg tryggere i dag. Hadde litt mer rødrosa blødning i går, og skikkelig vondt, men det ga seg iløpet va kvelden. Ingen antydning til blod på papiret ennå i dag.

Vis vedlegget 432669

Metode-testene er noe ræl altså. Disse to testene er tatt på samme urin (prøve i glass), og den øverste viste ikke antydning til strek før lenge etter avlesningstida. Det er i tillegg en tidligstrimmel som skal ha sensitivitet på hcg 10 ul/ml. Ordinær Clearblue med 25 i sensitivitet ga tydelig strek det øyeblikket den begynte å ta farge.
Når blir eventuell termin?❤️

Vis vedlegget 432669

Synes metode er bra. Hadde sånn der strek 9dpo og kjempe tydelig 13 dpo. Samme med cb, den ble også kjempe tydelig på noen dager. Har hatt så lav stigning som du har tidligere og det har dessverre ikke endt godt :Heartblue De svake er 9dpo og de sterke er 13dpo.

Vedlegg

• IMG_0682.jpeg
    IMG_0682.jpeg
    963 KB · Visninger: 48
  • IMG_0522.jpeg
    IMG_0522.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 45
  • IMG_0810.jpeg
    IMG_0810.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 47
Er normal testene noe DRIT eller ? :shifty:
Er 12 dpo . Og har hatt min andel skygger nå.. dette er på morgen urin . Tok første å tenkte da tar jeg en til , for å være sikker for egentlig trur jeg det er mensen strek men andre brukte 7 minutter på å få strek . Så 3 har strek på feil sted :banghead:
Tempen min tilsier at jeg trur løpet er kjørt, men pulsen min har gått opp siste 3 dagene :blackeye:

Vedlegg

• IMG_4511.jpeg
    IMG_4511.jpeg
    831,2 KB · Visninger: 61
  • IMG_4509.jpeg
    IMG_4509.jpeg
    774,3 KB · Visninger: 62
  • IMG_4507.jpeg
    IMG_4507.jpeg
    863,5 KB · Visninger: 59
  • IMG_4504.jpeg
    IMG_4504.jpeg