Jeg ser strek! Ta en ny morgen/kveld om et par dager så ser du om den er sterkereBeklager for så mye mas fra min side! Tok en til test, kveldsurin.
Vet ikke hva jeg skal tro…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek! Ta en ny morgen/kveld om et par dager så ser du om den er sterkereBeklager for så mye mas fra min side! Tok en til test, kveldsurin.
Vet ikke hva jeg skal tro…
Gratulerer så mye! Det blir en flott julegave i desember!Hei! Her er en liten oppdatering fra min side
Tusen takk!Gratulerer så mye! Det blir en flott julegave i desember!
Hvis noe så tror jeg at jeg kaaanskje kan skimte en skygge, men tenker vel dessverre nei. Håper du tester positivt/sterkere om noen dagerVis vedlegget 432141
Noen som ser noe her?? Må evt legga godvilja skikkelig til 11 dpo.
Kanskje bare streksynet. Men jeg ser noeVis vedlegget 432141
Noen som ser noe her?? Må evt legga godvilja skikkelig til 11 dpo.
SerVis vedlegget 432191
Test tatt senere på dagen 11 dpo. Jeg ser noe på den og, men det er veldig svakt. Ny test i morgen tidlig!
Ser ikke antydning til strek her.Noen som har opplevd å se strek på rfsu etter at den har tørket?
Vet den ikke skal leses av 1 time senere, men la merke til antydning til noe når jeg skulle kaste den. Og klarer ikke å la være å tenke at kaaaanskje det kan bety noe. 7-9 dpo
Vanskelig å få med på bildet. Sees kanskje bedre når jeg redigerer det litt?Ser ikke antydning til strek her.
Ser fremdeles ikke.L
Vanskelig å få med på bildet. Sees kanskje bedre når jeg redigerer det litt?
Der er det noe9 dpo
Gratulerer9 dpo
Har lest mye om at mange sier den slår ut sent! Så håper det et tilfellet og at du får positiv clearblue. Lykke tilNoen som har erfaring med metode testene?jeg har ikm på lørdag eller søndag og tok en metode tidlig test i dag og syntes jeg kunne skimte en strek, altså hvis jeg la skikkelig godsiden til og vridde og vendte på den, så mulig det ikke var noe. Tenkte jeg skulle kjøpe en clearblue tidligstest i morgen og teste fredag morgen. Er den negativ er nok alt håp ute denne prøveperioden..