Den var ikke så svak synes jeg. Og den ser rosa ut. Tipper det er babystrek!Klarte ikke å vente å tok min første test DPO9.
Føler jeg kan skimte en veeeeldig svak strek.
Blir ny test i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var ikke så svak synes jeg. Og den ser rosa ut. Tipper det er babystrek!Klarte ikke å vente å tok min første test DPO9.
Blir ny test i morgen
Håper så inderlig det. Håper på mer bekreftelse i morgen tidligDen var ikke så svak synes jeg. Og den ser rosa ut. Tipper det er babystrek!
Ta gjerne en ny utpå dagen i dagHåper så inderlig det. Håper på mer bekreftelse i morgen tidlig
Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen!Håper så inderlig det. Håper på mer bekreftelse i morgen tidlig
Synes ikke denne var svak jeg, spesielt ikke til å være 9 dpo. Rosa er den jo også, i hvert fall på min skjermKlarte ikke å vente å tok min første test DPO9.
Blir ny test i morgen
Synes jeg kan skimte noe!
Ser
Jeg ser!
Jeg ser!
Takk da gjenstår det å se om det er skygge eller ikke
Jeg ser streker Ville ventet noen dager for sikkerhets skyld, men du er nok gravid ja!DPO 10.
To svake rosa streker på to tester i dag.
Viser ikke like godt på bilde, spesielt babyplan sin.
Prøver å få tak i en digital test, men ingen apotek her i Korea selger de så leter på nett.
Begynner å sinke inn at jeg faktisk kanskje er gravid
Er der for tidlig å ta digital?
Vis vedlegget 433097
Jeg ser også
Synes det er stigning fra i går! Det må jo være babystrek. Jeg tipper en digital ville slått ut.DPO 10.
To svake rosa streker på to tester i dag.
Viser ikke like godt på bilde, spesielt babyplan sin.
Prøver å få tak i en digital test, men ingen apotek her i Korea selger de så leter på nett.
Begynner å sinke inn at jeg faktisk kanskje er gravid
Er der for tidlig å ta digital?
Vis vedlegget 433097
Ser noe, men av erfaring så kan de strekene der være skygger.. Håper det er babystreker som blir sterkere de neste dagene
Jaaa. Var enda tydeligere i virkeligheten. På den koreanske testen var det hint av rosa farge i dagSynes det er stigning fra i går! Det må jo være babystrek. Jeg tipper en digital ville slått ut.
Hadde du vært i nærheten skulle du fått en digital av meg. Men Korea blir litt i lengste laget.Jaaa. Var enda tydeligere i virkeligheten. På den koreanske testen var det hint av rosa farge i dag
Prøver å få tak i digital test men helt umulig å finne her.
De har, men ingen apotek/butikk har annet en stav tester med strek. Fant ikke strimmel test en gang...
Blir en del spam fra meg her inne. Godt å dele med noen oppi alt tankekaos og følelser