Oss testetøser imellom

Noen som ser noe på denne?o_O
IMG_4573.jpeg
IMG_4574.jpeg

DPO 10.
To svake rosa streker på to tester i dag.
Viser ikke like godt på bilde, spesielt babyplan sin.
Prøver å få tak i en digital test, men ingen apotek her i Korea selger de så leter på nett.
Begynner å sinke inn at jeg faktisk kanskje er gravid :nailbiting:
Er der for tidlig å ta digital?

1000008970.jpg

Vedlegg

• 20240421_090348.jpg
    20240421_090348.jpg
    1,3 MB · Visninger: 23
DPO 10.
Prøver å få tak i en digital test, men ingen apotek her i Korea selger de så leter på nett.

Vis vedlegget 433097
Jeg ser streker :) Ville ventet noen dager for sikkerhets skyld, men du er nok gravid ja!

DPO 10.

Vis vedlegget 433097
Synes det er stigning fra i går! Det må jo være babystrek. Jeg tipper en digital ville slått ut.

Synes det er stigning fra i går! Det må jo være babystrek. Jeg tipper en digital ville slått ut.
Jaaa. Var enda tydeligere i virkeligheten. På den koreanske testen var det hint av rosa farge i dag :D
Prøver å få tak i digital test men helt umulig å finne her.
De har, men ingen apotek/butikk har annet en stav tester med strek. Fant ikke strimmel test en gang...
Blir en del spam fra meg her inne. Godt å dele med noen oppi alt tankekaos og følelser:sad015

Jaaa. Var enda tydeligere i virkeligheten. På den koreanske testen var det hint av rosa farge i dag :D
Prøver å få tak i digital test men helt umulig å finne her.
De har, men ingen apotek/butikk har annet en stav tester med strek. Fant ikke strimmel test en gang...
Blir en del spam fra meg her inne. Godt å dele med noen oppi alt tankekaos og følelser:sad015
Hadde du vært i nærheten skulle du fått en digital av meg. Men Korea blir litt i lengste laget. :laughing002

Du må bare spamme. Skjønner godt tankekaoset og følelsene. Godt å ha noen å dele med når det enda er tidlig og andre ikke vet det. :Heartred

Back
Topp