Lillegull<33
Flørter med forumet
Noen her som har gått på Ovitrelle? Hvor lenge satt den igjen hos dere? Hadde svak gtest 10 dager og 11 dager etter sprøyten. Ble veldig usikker om det er falsk positiv eller om det faktisk er babystrek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns jeg ser!prøve meg igjen, noen som ser?
Jeg ser, var slik hos meg den første jeg tok 10 dpo da jeg var gravid sist, håper det samme gjelder for deg, prøv ta en til ikveldprøve meg igjen, noen som ser?
Ser da rosa ut den streken der, virker som en positiv testSkyggestrek eller babystrek? Aner ikke hvordan man ser forskjell
Det er uten tvil en rosa (baby)strek derSkyggestrek eller babystrek? Aner ikke hvordan man ser forskjell
Ja skal det! Den er allerede sterkere siden imorgestJeg ser, var slik hos meg den første jeg tok 10 dpo da jeg var gravid sist, håper det samme gjelder for deg, prøv ta en til ikveld
Så spennende, det lover godtJa skal det! Den er allerede sterkere siden imorgest
Den bestilte jeg på eBay en gang i tiden, for jeg synes den var så søtFått bestilt digital test på nett. Herregud hvor vanskelig det skulle være å finne noe slikt her i Korea
Leveres på døren i morgen. Tas mest sannsynlig på tirsdag eller onsdag 2-3 dager før IKM
Må si jeg synes testen ser søt ut med hjerte og yes dersom gravid
Vis vedlegget 433149
JaaaaDen bestilte jeg på eBay en gang i tiden, for jeg synes den var så søt
Det husker jeg ikke, men tror mer på 25Jaaaa
Ironisk nok tror jeg testene er produsert i Korea, men selges kun på nett lol.
Vet du om disse er 25 eller 10 på sensitivitet?
Jeg ser noe ja gi det litt tid og se om det blir en sterkere strekKan dette være skyggestrek?
10 DPO og 12 dager siden jeg satt Ovitrelle
Vis vedlegget 433195Vis vedlegget 433194Vis vedlegget 433196
Testene har vært slik de siste 3 dagene, begynner å få en dårlig følelse Men skal prøve å holde håpet oppe!H
Jeg ser noe ja gi det litt tid og se om det blir en sterkere strek
Så bra! Hvis du ser dette på flere tester så er det jo positivt ville jeg tro kanskje ta en digital test på IKM hvis usikker?Testene har vært slik de siste 3 dagene, begynner å få en dårlig følelse Men skal prøve å holde håpet oppe!