Oss testetøser imellom

12 dpo :Heartpink Hvordan ser deres tester ut i dag?

IMG_6386.jpeg
IMG_6391.jpeg

Tok en digital test fra Korea i dag som viste negativ. Fant ut at den ikke er en sensitiv tidligtest og at man måtte vente til IKM eller etter. Var så sikker på at hcg var over 25 allerede når jeg fikk en svak strek for 4 dager siden haha.
Er 13DPO i dag (eller 12..avhengig av faktisk eggløsning).
Tok en tidligtest igjen og der er det hvertfall ikke tvil. Testene er tatt med to dagers mellomrom.
1000009094.jpg

Morgen 10 dpo, 5 dager siden innsett av blasto :hello2

Vedlegg

• IMG_20240424_060429.jpg
    IMG_20240424_060429.jpg
    2,9 MB · Visninger: 117
Tok en digital test fra Korea i dag som viste negativ. Fant ut at den ikke er en sensitiv tidligtest og at man måtte vente til IKM eller etter. Var så sikker på at hcg var over 25 allerede når jeg fikk en svak strek for 4 dager siden haha.
Er 13DPO i dag (eller 12..avhengig av faktisk eggløsning).
Tok en tidligtest igjen og der er det hvertfall ikke tvil. Testene er tatt med to dagers mellomrom.
Vis vedlegget 433415
Så merkelig at det ikke slo ut på digital, synes dine streker er et hakk sterkere enn mine. Fikk 1-2 på cb digital i går og de er ikke sensitive.IMG_6393.jpeg

Så merkelig at det ikke slo ut på digital, synes dine streker er et hakk sterkere enn mine. Fikk 1-2 på cb digital i går og de er ikke sensitive.Vis vedlegget 433439
Jeg har ikke tilgang til clear blue. Er på reise :D clearblue er hakket mer sensitive enn den digitale testen jeg tok ser det ut som. Tipper den er positiv på IKM:hello2 merket og svakere strek på babyplan stavtest enn stavtest fra Korea :laughing002 så tydelig store variasjoner på tester.
Krysser fingrene at vi sees i januar 2025 termingruppen på forumet :Heartred

Tror det ble en kjemisk denne runden…begynte å komme brunt blod/utflod på ettermiddag og nå kom det litt friskt blod. Er jo ikke et godt tegn i det hele tatt. Testene er lik om ikje svakere enn i går. Føler også at symptomene begynne å forsvinne. Akkurat nå føle jeg meg heilt ødelagt

Tror det ble en kjemisk denne runden…begynte å komme brunt blod/utflod på ettermiddag og nå kom det litt friskt blod. Er jo ikke et godt tegn i det hele tatt. Testene er lik om ikje svakere enn i går. Føler også at symptomene begynne å forsvinne. Akkurat nå føle jeg meg heilt ødelagt
Har du hatt noe smerter? ❤️ prøv å test om et par dager igjen

Testene mine i dag. Blør fortsatt blanding av brunt og friskt blod v/besøk, men ingenting har kommet på truseinnlegget. Temperaturen har også synket de siste dagene..Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette

Vis vedlegget 433497
Vis vedlegget 433498
Ville hørt med legen ang hcg målinger jeg. Har et håp for deg, men samtidig så har jeg en dårlig følelse

Fornøyd med økning på 48 timer så langt :) øverste er 9dpo kveld, nederste er 11dpo kveld. Håper på videre stigning :smiley-angelic001
Hvor tidlig har folk målt hcg stigning med blodprøve?
Testdag hos klinikken er ikke før 05/05, en evighet til :hilarious:

Vedlegg

• IMG_20240425_200901.jpg
    IMG_20240425_200901.jpg
    760,4 KB · Visninger: 71
Er dette en grei stigning? Har fortsatt blødning med lett menssmerter. Burde ikke testene blitt svakere og ikke sterkere om dette er en kjemisk. Venter på blodprøve resultat, så da får jeg bare vente å se :sorry:

DB5FC31E-388F-4B47-A2F9-D1A483662305.jpeg

Er dette en grei stigning? Har fortsatt blødning med lett menssmerter. Burde ikke testene blitt svakere og ikke sterkere om dette er en kjemisk. Venter på blodprøve resultat, så da får jeg bare vente å se :sorry:

Vis vedlegget 433588
Jeg kan dessverre lite om det men håper så inderlig at det bare er lette blødninger som enkelte får under svangerskapet :( vet du når du får resultatet?

Back
Topp