Oss testetøser imellom

IMG_1931.jpeg
IMG_1930.jpeg

Denne tatt nå i kveld, 9 dpo. Spotter lyserosa/lysebrunt og livmortappen har plassert seg lengre ned. Det gikk nok ikke veien denne gang, men har svidd av noen tester uansett :smiley-ashamed004

Ser dere også strek?!? Bare 9 dpo i dag så enda tidlig... men den ser rosa ut i virkeligheten hvertfall!
La den inn i premom eggløsningstester for å se om appen målte at det var noe strek der :smiley-ashamed005
:smiley-angelic001

Vedlegg

• 20240429_094805.jpg
    20240429_094805.jpg
    1 MB · Visninger: 103
  • Screenshot_20240429_095448_Premom.jpg
    Screenshot_20240429_095448_Premom.jpg
    200 KB · Visninger: 101
  • 20240429_094606.jpg
    20240429_094606.jpg
    1,3 MB · Visninger: 101
Testet idag med cb pluss, strek nr 2 kom kun etter streken var tørket :( kjipt å se når du vet at det er da skyggestrek.. å i tillegg så har jeg begynt å blø nå? 2-3 for tidlig:confused: så håper spira sitter neste mnd:shy:

Vil ikke spamme ned IKM-tråden, så da spammer jeg her litt i stedet xsmile9

Er 10 DPO. Jeg bare MÅTTE ta en ny test når jeg kom hjem fra jobb selv om jeg drakk masse i timene før jeg tissa nå og jeg holdt meg i 3 timer, og fikk en veldig fin strek. Synes det er rart at den var så mye sterkere nå enn på konsentrert morgenurin
20240429_073025.jpg

Den nederste testen på det bildet er fra i morges

20240429_163050.jpg

Denne er fra nå.

Jeg lurer også på hvor vanlig det er å ha ubehag i livmor og livmortapp, eller om det er et dårlig tegn. Har både stikninger og at det er ubehagelig å sette seg ned (at jeg kjenner det liksom litt som ved menstruasjon) for jeg har ganske kraftig bakovervendt livmor. Har ingen blødninger.

Vil ikke spamme ned IKM-tråden, så da spammer jeg her litt i stedet xsmile9

Er 10 DPO. Jeg bare MÅTTE ta en ny test når jeg kom hjem fra jobb selv om jeg drakk masse i timene før jeg tissa nå og jeg holdt meg i 3 timer, og fikk en veldig fin strek. Synes det er rart at den var så mye sterkere nå enn på konsentrert morgenurin
Vis vedlegget 433807
Den nederste testen på det bildet er fra i morges

Vis vedlegget 433808
Denne er fra nå.

Jeg lurer også på hvor vanlig det er å ha ubehag i livmor og livmortapp, eller om det er et dårlig tegn. Har både stikninger og at det er ubehagelig å sette seg ned (at jeg kjenner det liksom litt som ved menstruasjon) for jeg har ganske kraftig bakovervendt livmor. Har ingen blødninger.
Gratulerer!! Veldig fin strek til å være 10dpo :D
Jeg hadde mye murringer (mild mensenkrampe føkelse) før IKM og stikkende følelse i livmor. Ikke konstant men en del..spesielt på kvelden.
Så forsvant det i to dager og kom tilbake i dag. Er 4+4 og ingen blødning enda og tydelige positive tester. Tror det er relativt vanlig og kan komme og gå under svangerskapet som jeg har forstått.

Gratulerer!! Veldig fin strek til å være 10dpo :D
Jeg hadde mye murringer (mild mensenkrampe føkelse) før IKM og stikkende følelse i livmor. Ikke konstant men en del..spesielt på kvelden.
Så forsvant det i to dager og kom tilbake i dag. Er 4+4 og ingen blødning enda og tydelige positive tester. Tror det er relativt vanlig og kan komme og gå under svangerskapet som jeg har forstått.
Tusen takk, og takk for beroligende svar!
Kanskje vi sees i termingruppa for januar da xsmile9

Back
Topp