ttc-malin123
Andre møte med forumet
Jeg syns jeg ser en svak svak strek på iallfall første bildetTrenger øyne som ikke er like strekøyne som mine. Er det antydning til en svaaaak strek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns jeg ser en svak svak strek på iallfall første bildetTrenger øyne som ikke er like strekøyne som mine. Er det antydning til en svaaaak strek?
Kan det være festeblødning? 9dpo er fortsatt veldig tidligVis vedlegget 433749Vis vedlegget 433750
Denne tatt nå i kveld, 9 dpo. Spotter lyserosa/lysebrunt og livmortappen har plassert seg lengre ned. Det gikk nok ikke veien denne gang, men har svidd av noen tester uansett
Håper selvfølgelig, men har vanligvis lutealfase på 10 dager og da spotter jeg alltid to-tre dager i forveien. Tenker også det er rart med livmortappen? Ønsker så sterkt, men er realistisk så er forberedt på TRKan det være festeblødning? 9dpo er fortsatt veldig tidlig
Hmm ja, det var jo litt rart med livmortappen Kjenner godt til følelsen! Krysser fingrene for degHåper selvfølgelig, men har vanligvis lutealfase på 10 dager og da spotter jeg alltid to-tre dager i forveien. Tenker også det er rart med livmortappen? Ønsker så sterkt, men er realistisk så er forberedt på TR
Takk for det Jeg burde egentlig ikke kjenne etter i det hele tatt, blir bare mer forvirra Nå er den plassert høyere oppe igjen, så jeg må vel bare vente å seHmm ja, det var jo litt rart med livmortappen Kjenner godt til følelsen! Krysser fingrene for deg
Absolutt strekSer dere også strek?!? Bare 9 dpo i dag så enda tidlig... men den ser rosa ut i virkeligheten hvertfall!
La den inn i premom eggløsningstester for å se om appen målte at det var noe strek der
Ser dere også strek?!? Bare 9 dpo i dag så enda tidlig... men den ser rosa ut i virkeligheten hvertfall!
La den inn i premom eggløsningstester for å se om appen målte at det var noe strek der
Her er det absolutt strekSer dere også strek?!? Bare 9 dpo i dag så enda tidlig... men den ser rosa ut i virkeligheten hvertfall!
Gratulerer så myeSer dere også strek?!? Bare 9 dpo i dag så enda tidlig... men den ser rosa ut i virkeligheten hvertfall!
Syns jeg serVis vedlegget 433802Hmm.. ser man noe her? Er 8 dpo i dag (kanskje 7 dpo)
Syns jeg kan skimte en svak strekTrenger øyne som ikke er like strekøyne som mine. Er det antydning til en svaaaak strek?
Gratulerer!! Veldig fin strek til å være 10dpoVil ikke spamme ned IKM-tråden, så da spammer jeg her litt i stedet
Er 10 DPO. Jeg bare MÅTTE ta en ny test når jeg kom hjem fra jobb selv om jeg drakk masse i timene før jeg tissa nå og jeg holdt meg i 3 timer, og fikk en veldig fin strek. Synes det er rart at den var så mye sterkere nå enn på konsentrert morgenurin
Vis vedlegget 433807
Den nederste testen på det bildet er fra i morges
Vis vedlegget 433808
Denne er fra nå.
Jeg lurer også på hvor vanlig det er å ha ubehag i livmor og livmortapp, eller om det er et dårlig tegn. Har både stikninger og at det er ubehagelig å sette seg ned (at jeg kjenner det liksom litt som ved menstruasjon) for jeg har ganske kraftig bakovervendt livmor. Har ingen blødninger.
Tusen takk, og takk for beroligende svar!Gratulerer!! Veldig fin strek til å være 10dpo
Jeg hadde mye murringer (mild mensenkrampe føkelse) før IKM og stikkende følelse i livmor. Ikke konstant men en del..spesielt på kvelden.
Så forsvant det i to dager og kom tilbake i dag. Er 4+4 og ingen blødning enda og tydelige positive tester. Tror det er relativt vanlig og kan komme og gå under svangerskapet som jeg har forstått.
Bare hyggeligTusen takk, og takk for beroligende svar!
Kanskje vi sees i termingruppa for januar da