Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser9DPO og utvannet urin da jeg tydeligvis ikke klarer å få konsentrert urin i dag![]()
Jeg og ser9DPO og utvannet urin da jeg tydeligvis ikke klarer å få konsentrert urin i dag![]()
Jeg ser og9DPO og utvannet urin da jeg tydeligvis ikke klarer å få konsentrert urin i dag![]()
Jeg ser9DPO og utvannet urin da jeg tydeligvis ikke klarer å få konsentrert urin i dag![]()
Jeg serTenker det er babystrek altså!
Ble kanskje et misvisende innleggJeg og ser![]()
Jeg ser og![]()
Krysser fingra for babystrekJeg ser![]()
Ser dessverre ingenting der neiDen ser vel ganske blenda ut?
9 tror jegSer dessverre ingenting der neihvor mange dpo?
Det er fortsatt tidlig da!9 tror jeg
Ja, heldigvisDet er fortsatt tidlig da!![]()
Skulle ønske det gikk an å ta blodprøve selv hjemme, at de lagde en sånn type testJa, heldigviser vel bare det at man blir sprø i denne prøveperioden og skulle gjerne visst svare for lengst
hehe
EnigSkulle ønske det gikk an å ta blodprøve selv hjemme, at de lagde en sånn type testHar sett det finnes graviditetstest som testes med spytt, men den skal tas etter IKM, så den er ikke noe for oss
![]()
Det hadde vært noeSkulle ønske det gikk an å ta blodprøve selv hjemme, at de lagde en sånn type testHar sett det finnes graviditetstest som testes med spytt, men den skal tas etter IKM, så den er ikke noe for oss
![]()
Den første ser negativ ut, den andre er jeg mer usikker på? Ser ut som bittelitt mer fargestoff i kontrollstreken. Men hårfin forskjell!Eggløsningstester. Er disse positive? Jeg mener selv strekene er like sterke, men appene er ikke enig.
Ikke helt, men ganske nærEggløsningstester. Er disse positive? Jeg mener selv strekene er like sterke, men appene er ikke enig.
Takk for svar. Det er så vanskelig å se selv, synes jeg. Da antar jeg toppen kommer ila natta, morgen.Den første ser negativ ut, den andre er jeg mer usikker på? Ser ut som bittelitt mer fargestoff i kontrollstreken. Men hårfin forskjell!
Det gjør den garantertTakk for svar. Det er så vanskelig å se selv, synes jeg. Da antar jeg toppen kommer ila natta, morgen.
Får nok en peak på neste testEggløsningstester. Er disse positive? Jeg mener selv strekene er like sterke, men appene er ikke enig.