Fant du noen gang ut av dette?Jeg prøver her inne også jeger det noen som kan svare på hvorfor fertilitetsmonitor sier maximal men strimmel lav ?
![think005 :think005 :think005](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-think005.gif)
![laughing002 :laughing002 :laughing002](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-laughing002.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant du noen gang ut av dette?Jeg prøver her inne også jeger det noen som kan svare på hvorfor fertilitetsmonitor sier maximal men strimmel lav ?
Slik så mine ut når jeg var gravid, de var også sterkere etter tidenNoen som har erfaring med skyggestreker på babyplan sine tester? Alle mine får en strek ca 10minutter etter jeg har tatt. Vet att man ikke skal lese av en test da, men er nysgjerrrig på om dette gjelder bare megVis vedlegget 431355
Nei, dette er fra 8-11 dpo. Den nesderste tatt idag(11dpo). Men nå er streken litt svakere igjen…Slik så mine ut når jeg var gravid, de var også sterkere etter tidenVil ikke gi forhåpninger, men jeg synes det ser ut som babystreker
Er de tatt samme dag eller?
Streken på den jeg tok for en time siden er blitt litt svakere nå, vet ikke om det er normaltPå de bildene blir streken bare sterkere og sterkere da! Tok du en ny nå nettopp? Er ikke det bare 1 time siden du tok den nederste da? Jeg ville ha ventet lenger enn det før jeg tok ny isåfall!![]()
![]()
Svakere etter tiden? Det betyr ingentingStreken på den jeg tok for en time siden er blitt litt svakere nå, vet ikke om det er normalt![]()
Er tom for babyplan sine, så skal ivei å kjøpe rfsu strimler etterpåSvakere etter tiden? Det betyr ingentingta en ny igjen om noen timer du, om den også viser en sånn strek så er du mest sannsynlig gravid vil jeg si! Er den helt blank så var det nok bare skyggestreker dessverre..
Har du mange tester igjen?
Okei, husk at det er noen helt andre tester, ikke sikkert de viser strek enda selv om du kanskje er gravid, så ikke bli skuffaEr tom for babyplan sine, så skal ivei å kjøpe rfsu strimler etterpå![]()
Okei, når fikk du første positiv?Okei, husk at det er noen helt andre tester, ikke sikkert de viser strek enda selv om du kanskje er gravid, så ikke bli skuffaHusker ikke om det er de som viser senere eller tidligere enn babyplan sine
![]()
Jeg brukte rsfu og ville ikke gjort det igjen. De er så svake. Tidenes emosjonelle Berg-og-dalbane.Er tom for babyplan sine, så skal ivei å kjøpe rfsu strimler etterpå![]()
Jeg har bare prøvd babyplan sineOkei, når fikk du første positiv?
Har du kiwi eller spar i nærheten? De har make sure sine. Rfsu sine er veldig dårlige og viser utslag mye senere enn baby plan og make sureEr tom for babyplan sine, så skal ivei å kjøpe rfsu strimler etterpå![]()
Har Kiwi, da skal jeg sjekke derHar du kiwi eller spar i nærheten? De har make sure sine. Rfsu sine er veldig dårlige og viser utslag mye senere enn baby plan og make sure
Hvilken test er den rød der? Ser ingenting på den, men føler jeg skimter noe svakt på den blå, vet ikke om den er makesure sin?Ser ikke ut som det blir noe denne mnd, tatt med morgenurin
Ja det er makesure sinHvilken test er den rød der? Ser ingenting på den, men føler jeg skimter noe svakt på den blå, vet ikke om den er makesure sin?![]()
Ville ha ventet til i kveld/imorgen før jeg tok ny da, hcg dobler seg jo hver andre dag tror jeg, så den vil jo uansett ikke bli noe spesielt sterkere i dagJa det er makesure sin![]()
Ser ingenting på disse. Håper du får strek i kveldSer ikke ut som det blir noe denne mnd, tatt med morgenurin