Oss testetøser imellom

Noen som har erfaring med skyggestreker på babyplan sine tester? Alle mine får en strek ca 10minutter etter jeg har tatt. Vet att man ikke skal lese av en test da, men er nysgjerrrig på om dette gjelder bare meg :confused: IMG_8531.png
 
Noen som har erfaring med skyggestreker på babyplan sine tester? Alle mine får en strek ca 10minutter etter jeg har tatt. Vet att man ikke skal lese av en test da, men er nysgjerrrig på om dette gjelder bare meg :confused: Vis vedlegget 431355
Slik så mine ut når jeg var gravid, de var også sterkere etter tiden❤️ Vil ikke gi forhåpninger, men jeg synes det ser ut som babystreker❤️ Er de tatt samme dag eller?
 
På de bildene blir streken bare sterkere og sterkere da! Tok du en ny nå nettopp? Er ikke det bare 1 time siden du tok den nederste da? Jeg ville ha ventet lenger enn det før jeg tok ny isåfall!❤️ :hilarious:
 
På de bildene blir streken bare sterkere og sterkere da! Tok du en ny nå nettopp? Er ikke det bare 1 time siden du tok den nederste da? Jeg ville ha ventet lenger enn det før jeg tok ny isåfall!❤️ :hilarious:
Streken på den jeg tok for en time siden er blitt litt svakere nå, vet ikke om det er normalt :confused:
 
Streken på den jeg tok for en time siden er blitt litt svakere nå, vet ikke om det er normalt :confused:
Svakere etter tiden? Det betyr ingenting :) ta en ny igjen om noen timer du, om den også viser en sånn strek så er du mest sannsynlig gravid vil jeg si! Er den helt blank så var det nok bare skyggestreker dessverre..❤️ Har du mange tester igjen?
 
Svakere etter tiden? Det betyr ingenting :) ta en ny igjen om noen timer du, om den også viser en sånn strek så er du mest sannsynlig gravid vil jeg si! Er den helt blank så var det nok bare skyggestreker dessverre..❤️ Har du mange tester igjen?
Er tom for babyplan sine, så skal ivei å kjøpe rfsu strimler etterpå :nailbiting:
 
Er tom for babyplan sine, så skal ivei å kjøpe rfsu strimler etterpå :nailbiting:
Okei, husk at det er noen helt andre tester, ikke sikkert de viser strek enda selv om du kanskje er gravid, så ikke bli skuffa :) Husker ikke om det er de som viser senere eller tidligere enn babyplan sine :dontknow
 
Back
Topp