Oss testetøser imellom

Hadde positiv EL-test 13. mars, så vet når jeg hadde eggløsning. Tok tester 15./16.mars, og de var negative.
Tenkte jeg skulle ta en graviditetstest i dag, men eneste jeg hadde i hus var en el-test og den var jo positiv! Ææh! Betyr det at jeg kan være gravid, eller kødder kroppen med meg nå??
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2,1 MB · Visninger: 53
Kan ane en skygge på den nederste, men er usikker på om jeg ser noe fargestoff. Hvor mange DPO er du? :Heartred
Jeg er 11 dpo i dag. Den er veldig svak, men jeg klarer å se den er rosa :shy: i dagboken min ligger flere tester fra i går :joyful: håper den er tydeligere i dag ❤️
 
10 dpo og så blenda som det kan få blitt!
Håper nå jeg klarer å holde meg til denne ene testen i dag da :playful:
 

Vedlegg

  • IMG_7038.jpeg
    IMG_7038.jpeg
    231,8 KB · Visninger: 26
Hadde positiv EL-test 13. mars, så vet når jeg hadde eggløsning. Tok tester 15./16.mars, og de var negative.
Tenkte jeg skulle ta en graviditetstest i dag, men eneste jeg hadde i hus var en el-test og den var jo positiv! Ææh! Betyr det at jeg kan være gravid, eller kødder kroppen med meg nå??
Kan absolutt bety det ja ☺️
 
17 DPO (4+4), og teststreken er endelig sterkere enn kontrollstreken! På mandag tar jeg siste ClearBlue ukesindikator for å se om jeg får 3+ :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_5687.jpeg
    IMG_5687.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 54
Nå håper jeg testetøsa tar helg asså. Negative tester i går, og to negative i dag. Siste tatt nå for ikke lenge siden :bag: :playful:
 

Vedlegg

  • IMG_7041.jpeg
    IMG_7041.jpeg
    316,8 KB · Visninger: 25
Kan absolutt bety det ja ☺️
Skal rett ut og kjøpe en test nå!
Kan absolutt bety det ja ☺️
Tok en test fra normal, den viste en svaaak strek, men mulig det var skyggestrek..?
Legger ved bilde av testen fra Normal.
Tok også en tidlig test fra RFSU, men den var helt blank.

Jaja, jeg skal ikke teste mer før evt på IKM nå (27./28.03). Vi har egentlig ikke prøvd på ordentlig denne måneden her grunnet desemberbarn, men skjer det så skjer det Så denne måneden kjenner jeg egentlig ikke på sånn veldig testetrang heller, men den positive el-testen i går fikk meg til å bli veldig nysgjerrig altså. Får uansett ikke gjort noe, så vil ikke svi av masse penger på tester når vi ikke har timet eller el denne måneden.
IMG_4739.jpeg
IMG_4742.jpeg
IMG_4745.jpeg
 
Skal rett ut og kjøpe en test nå!

Tok en test fra normal, den viste en svaaak strek, men mulig det var skyggestrek..?
Legger ved bilde av testen fra Normal.
Tok også en tidlig test fra RFSU, men den var helt blank.

Jaja, jeg skal ikke teste mer før evt på IKM nå (27./28.03). Vi har egentlig ikke prøvd på ordentlig denne måneden her grunnet desemberbarn, men skjer det så skjer det Så denne måneden kjenner jeg egentlig ikke på sånn veldig testetrang heller, men den positive el-testen i går fikk meg til å bli veldig nysgjerrig altså. Får uansett ikke gjort noe, så vil ikke svi av masse penger på tester når vi ikke har timet eller el denne måneden.
Vis vedlegget 431108Vis vedlegget 431107Vis vedlegget 431106
Synes jeg ser antydning til noe her jeg da på bilde 2 og 3. ville tatt en ny om et par dager ☺️
 
Testetøsa hadde ikke tenkt til å ta noe helg, hun :playful:
11 dpo i dag, og like blenda som de andre. Eller, det vil si, av og til tror jeg at jeg ser noe, men jeg tror ikke det egentlig, om dere skjønner? Tror jeg har stirra for mye på tester de siste dagene :bag:
 

Vedlegg

  • IMG_7044.jpeg
    IMG_7044.jpeg
    276,5 KB · Visninger: 63
Skal rett ut og kjøpe en test nå!

Tok en test fra normal, den viste en svaaak strek, men mulig det var skyggestrek..?
Legger ved bilde av testen fra Normal.
Tok også en tidlig test fra RFSU, men den var helt blank.

Jaja, jeg skal ikke teste mer før evt på IKM nå (27./28.03). Vi har egentlig ikke prøvd på ordentlig denne måneden her grunnet desemberbarn, men skjer det så skjer det Så denne måneden kjenner jeg egentlig ikke på sånn veldig testetrang heller, men den positive el-testen i går fikk meg til å bli veldig nysgjerrig altså. Får uansett ikke gjort noe, så vil ikke svi av masse penger på tester når vi ikke har timet eller el denne måneden.
Vis vedlegget 431108Vis vedlegget 431107Vis vedlegget 431106
Her er det jo strek??
 
Back
Topp