Oss testetøser imellom

Ser noen strek her? ❤️ er 11dpo og synes jeg skimter strek, men usikker på om det er skyggestrek?
 

Vedlegg

  • D4F3C79A-4B30-4AD2-BC75-5F5A9015CDFA.jpeg
    D4F3C79A-4B30-4AD2-BC75-5F5A9015CDFA.jpeg
    972,7 KB · Visninger: 122
Er 12 dpo i dag, mista 9 dpo, når blir denne svakere tror dere? Føler nesten bare den blir sterkere, eller er hvertfall langt ifra svakere… Vil bare ha negativ nå så jeg kan starte på ny, har hørt at man ikke får eggløsning før den er negativ? :( Håper ikke det er exu
 

Vedlegg

  • IMG_5329.jpeg
    IMG_5329.jpeg
    36,3 KB · Visninger: 67
Er 12 dpo i dag, mista 9 dpo, når blir denne svakere tror dere? Føler nesten bare den blir sterkere, eller er hvertfall langt ifra svakere… Vil bare ha negativ nå så jeg kan starte på ny, har hørt at man ikke får eggløsning før den er negativ? :( Håper ikke det er exu
Vet du med sikkerhet at du mista? Du hadde blødning, men kan det likevell ha gått bra?
 
CD 15 og mensen fortsatt ikke kommet , jeg får alltid mensen 14 dager etter el . Og har blenda hvite ob’er og blenda test i går , hadde jo tre fire tester med svake skygger/streker fredag og lørdag mener jeg . Kan el ha hvert senere? Tempen er jo på vei ned . Utrolig irriterende å være slå kvalm og pupper som er så ømme .
 

Vedlegg

  • IMG_6234.jpeg
    IMG_6234.jpeg
    1 MB · Visninger: 15
4+1 (IKM i går), og 2-3 på ClearBlue ukesindikator! :Heartpink

Fikk det samme resultatet med nr. 2, akkurat like langt på vei, så virker som at ting foreløpig utvikler seg fint.
Måtte ta den på jobb, da jeg ikke klarte å vente. Derav institusjonsfliser på veggene :hilarious:
 

Vedlegg

  • Tezza-6971.jpeg
    Tezza-6971.jpeg
    5,6 MB · Visninger: 61
Oi! Ja syns liksom jeg ser rosa jeg også. Men når testen er helt tørket ser jeg ingenting lengre... håper håper det er starten på noe :happy:
Slik var det hos meg også i starten, men så ble de tydeligere og ble værende på tørket tester :joyful:
 
Hei. Hvor stor sjanse er det for å bli gravid? Tar letrozol. Skal på ul i dag.
La inn aksje på lørdag. Test strimmel sier eggløsning på tirsdag og onsdag idag.
Kan ikke stresse for mye med prøving. Er det noen sjanse? Da ble jo Eggløsning på dag 11 og 12.
 
Herlighet, blir så matt av meg selv og denne testingen!
I dag tester jeg konstant fordi jeg er så sykt kvalm, hver gang det har gått litt tid siden jeg spiste, blir jeg kjempekvalm. Var sånn forrige svangerskap også, men ikke før uti uke 6, så 9 dpo er jo veldig tidlig?

Tredje testen i dag, og alle er like blenda, men det er jo litt godt med denne testetøs-gruppa, her er vi like!
 

Vedlegg

  • IMG_7019.jpeg
    IMG_7019.jpeg
    301,8 KB · Visninger: 39
Herlighet, blir så matt av meg selv og denne testingen!
I dag tester jeg konstant fordi jeg er så sykt kvalm, hver gang det har gått litt tid siden jeg spiste, blir jeg kjempekvalm. Var sånn forrige svangerskap også, men ikke før uti uke 6, så 9 dpo er jo veldig tidlig?

Tredje testen i dag, og alle er like blenda, men det er jo litt godt med denne testetøs-gruppa, her er vi like!
Ser dessverre ingenting her :Heartpink
 
Jeg deler her også, i tilfelle det er flere som elsker å tyde tester :laughing002
20240321_201719.jpg
 
Back
Topp