Oss testetøser imellom

Testetøsa hadde ikke tenkt til å ta noe helg, hun :playful:
11 dpo i dag, og like blenda som de andre. Eller, det vil si, av og til tror jeg at jeg ser noe, men jeg tror ikke det egentlig, om dere skjønner? Tror jeg har stirra for mye på tester de siste dagene :bag:
Hmm jeg føler jeg skimter noe da, har du tatt fler i dag? ❤️
 
Skal rett ut og kjøpe en test nå!

Tok en test fra normal, den viste en svaaak strek, men mulig det var skyggestrek..?
Legger ved bilde av testen fra Normal.
Tok også en tidlig test fra RFSU, men den var helt blank.

Jaja, jeg skal ikke teste mer før evt på IKM nå (27./28.03). Vi har egentlig ikke prøvd på ordentlig denne måneden her grunnet desemberbarn, men skjer det så skjer det Så denne måneden kjenner jeg egentlig ikke på sånn veldig testetrang heller, men den positive el-testen i går fikk meg til å bli veldig nysgjerrig altså. Får uansett ikke gjort noe, så vil ikke svi av masse penger på tester når vi ikke har timet eller el denne måneden.
Vis vedlegget 431108Vis vedlegget 431107Vis vedlegget 431106
Helt lik min 9dpo, var gravid :)
 
Da var jeg ferdig med testing! :Heartred
19 DPO, 4+6 og 3+ på ClearBlue.
 

Vedlegg

  • Tezza-3827.jpeg
    Tezza-3827.jpeg
    7,1 MB · Visninger: 95
  • Tezza-3256.jpeg
    Tezza-3256.jpeg
    8,3 MB · Visninger: 101
Noen som har erfaring med svake streker ett par minutter etter tidsfrist?
Skyggestrek?
9dpo:nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_8469.jpeg
    IMG_8469.jpeg
    180,4 KB · Visninger: 79
  • IMG_8471.jpeg
    IMG_8471.jpeg
    1 MB · Visninger: 81
Noen som har erfaring med svake streker ett par minutter etter tidsfrist?
Skyggestrek?
9dpo:nailbiting:
Ser ut som sånn som kommer på alle når de e halv tørre. Ville ikke fått opp forhåpninger av den. Det andre bildet er så mørkt at jeg ikke ser noe. Har dårlig erfaring med å redigere fram strek. Enten er der synlig strek ellers er den negativ.
 
Ser ut som sånn som kommer på alle når de e halv tørre. Ville ikke fått opp forhåpninger av den. Det andre bildet er så mørkt at jeg ikke ser noe. Har dårlig erfaring med å redigere fram strek. Enten er der synlig strek ellers er den negativ.
Har ikke vært borti att det kommer strek når de tørker, men det er fult mulig :)
 
Har mista litt kontroll over når jeg skal få mensen, noen av appene sier idag/imorgen mens andre sier til helgen. Er det vanlig med så tydelige streker på eggløsningstest så nærme mensen? Fått svaaak svaaak positiv gr-test og litt brun utflod igår/idag. Er det noe på gang?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2,4 MB · Visninger: 51
  • IMG_5988.jpeg
    IMG_5988.jpeg
    491,7 KB · Visninger: 48
  • IMG_5987.jpeg
    IMG_5987.jpeg
    683,9 KB · Visninger: 50
Har mista litt kontroll over når jeg skal få mensen, noen av appene sier idag/imorgen mens andre sier til helgen. Er det vanlig med så tydelige streker på eggløsningstest så nærme mensen? Fått svaaak svaaak positiv gr-test og litt brun utflod igår/idag. Er det noe på gang?
El tester kan øke på når mensen nærmer seg. Men det kan også være pga hcg.
 
Back
Topp