Oss testetøser imellom

Fått disse i dag. Veldig svakt positiv. Metode tidligstest var negativ. Også fått 2 til veldig svake streker etterpå med make sure. Hvilken erfaring har dere med testene? Make sure skal jo slå ut senere egentlig.

Hadde ikm i går, fortsatt ingen tegn på tr. Kanskje eggløsning var mye senere enn antatt? Er jeg kanskje gravid? :happy090 Jeg blir sprø av å ikke vite det sikkert. Ser ut som testene har farge, men vet ikke om jeg lurer meg selv. Veldig vanskelig å ta bilde av strekene.

Vedlegg

• IMG_3802.jpeg
    IMG_3802.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 121
  • IMG_3804.jpeg
    IMG_3804.jpeg
    306,5 KB · Visninger: 121
Fått disse i dag. Veldig svakt positiv. Metode tidligstest var negativ. Også fått 2 til veldig svake streker etterpå med make sure. Hvilken erfaring har dere med testene? Make sure skal jo slå ut senere egentlig.

Hadde ikm i går, fortsatt ingen tegn på tr. Kanskje eggløsning var mye senere enn antatt? Er jeg kanskje gravid? :happy090 Jeg blir sprø av å ikke vite det sikkert. Ser ut som testene har farge, men vet ikke om jeg lurer meg selv. Veldig vanskelig å ta bilde av strekene.
Jeg har også fått svak på makesure idag :angelic: Jeg ser streken tydelig! (Nederst på bilde) 9 dpo.. blir også gal av å ikke vite :arghh: håper ikke disse gir forferdelige skygger, da blir jeg såå skuffa! Krysser fingrene for oss begge :Heartred

Vedlegg

• IMG_5873.jpeg
    IMG_5873.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 92
  • IMG_5876.jpeg
    IMG_5876.jpeg
    401,5 KB · Visninger: 93
Hva tror dere testetøser om den siste 9 dpo på andregangs urin? Så antydning til strek på morgenurin også, men streken på andregangs vises tydelig med det blåtte øye :angelic:
Første gangen jeg prøver makesure sine da babyplan gidde meg mye skyggestreker..
jeg fikk en feeling i går ettermiddag, ble så sykt sliten, det dunket i hode (har aldri hodepine) å fikk «mens smerter» nederst i magen. Da tenkte jeg at testen kommer til å være svak positiv i morgen :smiley-ashamed005
Ser streken på den nederste. Makesure sine?

Her er iallfall min på lørdag, og neste bilde er tatt i dag. :D

Vedlegg

• IMG_5125.png
    IMG_5125.png
    7,8 MB · Visninger: 97
  • IMG_5123.jpeg
    IMG_5123.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 94
Ser streken på den nederste. Makesure sine?

Her er iallfall min på lørdag, og neste bilde er tatt i dag. :D
Gratulerer :Heartred

Den nederste er lloyd sin. Den er veldig tydelig på ekte. Den vet jeg slår ut ekstremt tidlig. Men stusset på at metode sin var negativ når jeg har strek på lloyd, «skyggestrek» på make sure og ingenting på metode. Og mensen burde vært her. Men var mye syk forrige mnd, håper bare eggløsning kom senere :nailbiting:

Gratulerer :Heartred

Den nederste er lloyd sin. Den er veldig tydelig på ekte. Den vet jeg slår ut ekstremt tidlig. Men stusset på at metode sin var negativ når jeg har strek på lloyd, «skyggestrek» på make sure og ingenting på metode. Og mensen burde vært her. Men var mye syk forrige mnd, håper bare eggløsning kom senere :nailbiting:
Takk :Heartpink Nå har metode veldig dårlig fargestoff, etter min erfaring da. Så kanskke den slår ut snart? jeg har fått nærmest skyggestrek på metode, med positiv digital tidligere samme dag.

Øverst i går. Nederst i dag. «24 dpo» i dag, men tenker el har vært forsinket, så usikker på hvor dpo jeg egentlig er. Hvor sterke rfsu/makesure hadde dere når dere fikk positiv digital, både den tidlige med rødt lys, eller den med uker?
20231226_162659.jpg

20231226_124649.jpg

20231226_162245.jpg

Fikk 1-2 på digital på samme urin som disse.. 10DPO.

Ja, ser den.. o_O men har tatt en god del makesure siden desember, og de negative har vært helt blanke/hvite, uten noe antydning til strek. Så tror nok det er noe på gang! Blir moro å se oppdatering fra deg:Heartpink
Det beroliger meg litt♥️ jeg fikk en feeling i går ettermiddag, ble så sliten, uggen å fikk mensmurringer så det holdt… så jeg tenkte faktisk den ville være svak positiv idag. Murringene å bobblingen er der fortsatt, å når jeg sto opp i morges var jeg skikkelig kvalm.. så krysser fingrene men det bør være en sterkere strek i morgen da, eller?

Det beroliger meg litt♥️ jeg fikk en feeling i går ettermiddag, ble så sliten, uggen å fikk mensmurringer så det holdt… så jeg tenkte faktisk den ville være svak positiv idag. Murringene å bobblingen er der fortsatt, å når jeg sto opp i morges var jeg skikkelig kvalm.. så krysser fingrene men det bør være en sterkere strek i morgen da, eller?
Ja, jeg tror du vil få en sterkere strek i morgen:Heartpink syns det ser ut som en babystrek! Krysser fingrene for deg:angelic:

Back
Topp