Oss testetøser imellom

Ny test. Bildet tatt etter 3 min
IMG_3809.jpeg
IMG_3810.jpeg

Hva tror dere testetøser om den siste 9 dpo på andregangs urin? Så antydning til strek på morgenurin også, men streken på andregangs vises tydelig med det blåtte øye :angelic:
Første gangen jeg prøver makesure sine da babyplan gidde meg mye skyggestreker..
jeg fikk en feeling i går ettermiddag, ble så sykt sliten, det dunket i hode (har aldri hodepine) å fikk «mens smerter» nederst i magen. Da tenkte jeg at testen kommer til å være svak positiv i morgen :smiley-ashamed005
Ser på de to siste der :nailbiting: :Heartred

Ja jeg vet, testegal! Tatt nå ikveld, nå har jeg tatt med 3 forskjellige merker, og alle har svak strek.. kan vell ikke få skygge på 3 forskjellige merker?:dead:
Skulle ønske hcg stiger noe voldsomt NÅ, så jeg får et sikkert svar… 9 dpo er jo tilig, jeg vet fortsatt masse murring, bobling å jeg bare «kjenner» det:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_5912.jpeg
    IMG_5912.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 119
11 dpo, er det bare meg eller er det antydning til noe på denne? Ble brått usikker på øya mine når jeg så på bildene fra i dag til morgenen...

Vedlegg

• 1000010040.jpg
    1000010040.jpg
    205,8 KB · Visninger: 69
Ja jeg vet, testegal! Tatt nå ikveld, nå har jeg tatt med 3 forskjellige merker, og alle har svak strek.. kan vell ikke få skygge på 3 forskjellige merker?:dead:
Skulle ønske hcg stiger noe voldsomt NÅ, så jeg får et sikkert svar… 9 dpo er jo tilig, jeg vet fortsatt masse murring, bobling å jeg bare «kjenner» det:nailbiting:
Mine tester er akkurat like svake, hadde heller ikke økt fra igår til idag. Så får bare vente til imorgen og håpe på økning:Heartpink

Back
Topp