Bkno4079950
Andre møte med forumet
Åå, se der jaHer er mine rfsu torsdag-mandag. Hvis du ser på fredagens test, så kan man egentlig ikke se noe mer enn en svak skygge. Men viste seg å være babystrek, med positiv digital i går![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, se der jaHer er mine rfsu torsdag-mandag. Hvis du ser på fredagens test, så kan man egentlig ikke se noe mer enn en svak skygge. Men viste seg å være babystrek, med positiv digital i går![]()
Det er nok en defekt test skal ikke skje, burde ikke sje… send inn klage til babyplan!!Hei,
Fikk babyplan tester i posten igår og var veldig iverig med å teste. Tok en test kl 10 på andre morgen urin (10dpo). Fikk positiv test etter 1,5 min. Denne strimmelen fikk jeg gratis, så denne er en annen batch en de andre jeg mottok.
Fikk sjokk og testet meg igjen på tredje morgen urin. Resultatet var svakt rosa strek, men dette var forventet.
Strekene syns ikke så godt på bildet, men det er svake streker i virkeligheten.
Syns det er veldig rart og frustrerende at jeg fikk så synlig strek igår og så svakt på de andre testene. Tok en CB digital i dag, men det lyste «ikke gravid»
Noen andre som har vært borti dette før?
Vis vedlegget 429423
Oi den var veldig sterk til å være feil! Men jeg føler uansett jeg ser en veldig svak strek på alle altsåHei,
Fikk babyplan tester i posten igår og var veldig iverig med å teste. Tok en test kl 10 på andre morgen urin (10dpo). Fikk positiv test etter 1,5 min. Denne strimmelen fikk jeg gratis, så denne er en annen batch en de andre jeg mottok.
Fikk sjokk og testet meg igjen på tredje morgen urin. Resultatet var svakt rosa strek, men dette var forventet.
Syns det er veldig rart og frustrerende at jeg fikk så synlig strek igår og så svakt på de andre testene. Tok en CB digital i dag, men det lyste «ikke gravid»
Vis vedlegget 429423

Gratulerer!!
Jeg tror det er kjemisk . Ifølge produsentene skal det være det for den fargen skal ikke reagere på noe annet . Og de går gjennom grundig sjekker . Hatt noen sånne selv . Og kjemisk er veldig vanlig .Hei,
Vis vedlegget 429423

Min å var negativ i går kveld, tørr ikke nå gratulerer
Wow, gratulerer så mye

Gratulerer så mye

Tusen takkGratulerer så mye![]()
Gratulerer

Jeg ser ingenting
Ser ingenting desverre
Jeg ser ingenting![]()
Da ser dere det samme som meg, selvom jeg selvfølgelig håper på noe annetSer ingenting desverre![]()