Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke noe dessverre..Røk på en test i dag og syns den ser ganske blenda hvit ut eller? Er enda tre dager til ikm, så får ha et lite håp

Jeg skimter strekHei flotte damer. 11 DPO (mest sannsynlig) i dag å er så sykt kvalm å uggen. Føler meg liksom ikke syk, men er bare noe som ikke er på "stell". Våknet med puls i 150 klokken 5 i morges å måtte kaste opp (værste jeg vet), men sovnet heldigvis etterpå. Tok en test idag å syns så absolutt jeg ser antydning til strek nr to? Noen som vil hjelpe til å tyde.

Skimter noe i toppen der . Ta en ny i morgen helst to dagerRøk på en test i dag og syns den ser ganske blenda hvit ut eller? Er enda tre dager til ikm, så får ha et lite håp
Spennende , jeg hadde testa fem ganger om dagen 
Røk på enda en test og føler jeg kan skimte noe, men kan være skygge ogsåSkimter noe i toppen der . Ta en ny i morgen helst to dagerSpennende , jeg hadde testa fem ganger om dagen
![]()

Her er mine skygger før jul. Er så spennende å testeRøk på enda en test og føler jeg kan skimte noe, men kan være skygge også![]()
![]()

HCG-stigning er veldig individuelt så det er helt normalt å ikke få det på 5+0! Kan være du hadde fått det allerede i morgen også, eller om en dag eller to liksom. Fort at men er en dag og to kortere enn man har regnet seg fram til selv, mange blir jo satt litt tilbake på UL f.eks . Er også mange som ikke har opplevd å få 2-3 før de var nærmere 6+0 og det har gått bra likevelHei.
Håper det går bra at jeg sniker her, men håper noen her kan hjelpe meg?
Jeg er 5+0, og tok nok en CB digital i dag. Den viser kun 1-2 uker, noe den også gjorde for 5 dager siden. Skulle den ikke ha vist 2-3 uker minst, på denne tiden?
Betyr dette at det har gått galt, eller er det normalt og ikke få 2-3 uker på en digital?
Er SÅ redd det går galt igjen…![]()

HCG-stigning er veldig individuelt så det er helt normalt å ikke få det på 5+0! Kan være du hadde fått det allerede i morgen også, eller om en dag eller to liksom. Fort at men er en dag og to kortere enn man har regnet seg fram til selv, mange blir jo satt litt tilbake på UL f.eks . Er også mange som ikke har opplevd å få 2-3 før de var nærmere 6+0 og det har gått bra likevel![]()
Evt kjøp en strimmeltest? Hvor sterk var testen din da du testet positivt? Om du hadde f.eks 20 i hcg for 5 dager siden (som er ganske lavt, men innafor), så skal den ha dobla seg to ganger, dvs først til 40 og så til 80. Grensa for 2-3 går rundt 150, så da vil du teste positivt på det i morgen. Sånn om du ligger i den trege delenTusen takk for svar
Det hørtes veldig betryggende ut! Da skal jeg vente noen dager før jeg tester igjen![]()
Jeg er syk, kraftig forkjølelse eller noe, og hadde veeeldig konsentrert urin. Tiden får vise om dette bare er noen dumme skyggestreker! Det siste bildet er når testene er tørket.Evt kjøp en strimmeltest? Hvor sterk var testen din da du testet positivt? Om du hadde f.eks 20 i hcg for 5 dager siden (som er ganske lavt, men innafor), så skal den ha dobla seg to ganger, dvs først til 40 og så til 80. Grensa for 2-3 går rundt 150, så da vil du teste positivt på det i morgen. Sånn om du ligger i den trege delen![]()
Makesure strimler anbefaler jeg!Ok, men hvilke strimler burde jeg kjøpe?
Jeg har testet litt «nå og da», men testen som ligger på benkeplaten er tatt forrige fredag, så har du den digitale + en CB som jeg tok dagen etter. Den siste er fra i går ettermiddag.
Denne er jo mye sterkere enn den forrige. Den første slo nok såvidt ut på 1-2Ok, men hvilke strimler burde jeg kjøpe?
Jeg har testet litt «nå og da», men testen som ligger på benkeplaten er tatt forrige fredag, så har du den digitale + en CB som jeg tok dagen etter. Den siste er fra i går ettermiddag.
Bra stigning det derHva syns dere om denne stigningen?Lovde meg selv å slutte å teste når jeg fikk positiv digital, den fikk jeg på 10 dpo
klarer ikke…

Takk for svarBra stigning det der![]()

Ser fint utTakk for svarføles litt tryggere når flere ser på… er jo så redd .. skulle aldri fortsatt å teste
![]()