Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det har blitt tydelig sterkere-
Får bare krysse fingrene daSyns det har blitt tydelig sterkere-

Man ser jo stigning, å det er bra! Noen produserer mer hcg enn andre så tili
Jaa, sant, hvis man tenker at det dobles hver 48. Time, så ser det jo innafor ut, og har hørt at det kan være litt tregere når det er ivf og fryseforsøk, så håper bare at det er detMan ser jo stigning, å det er bra! Noen produserer mer hcg enn andre så tiliher er mine.
Sant! Fikk gravid 1-2 10 dpo kveld, og 2-3 14 dpoJaa, sant, hvis man tenker at det dobles hver 48. Time, så ser det jo innafor ut, og har hørt at det kan være litt tregere når det er ivf og fryseforsøk, så håper bare at det er detmen blir jo så nervøs likevel
Takk for svartok du den digitale 15 dpo?
Jaa det hadde jo sikkert vært mest fornuftig, men vanskelig å holde seg unna ogsåSant! Fikk gravid 1-2 10 dpo kveld, og 2-3 14 dpoviss du blir nervøs av å teste så anbefaler jeg deg å prøve å teste annenhver dag istede. Som du ser på mine, så får man ikke skikkelig strek før sånn 13 dpo
![]()
fikk jo positiv digital 10 dpo jeg også, så satser på at det blir litt sterkere i de neste dagene som kommerJeg ser også antydning til strek, så det kan jo bare være at nivået ikke er høyt nok til at digital slår ut endaJeg trenger hjelp! Tok nettopp 1 test bare fordi, den kom positiv svak rosa strek, tok en til i samme urin, mer svak vises nok ikke på bilde, så endte opp me å ta en digital, den viste ikke gravid, så jeg ble utrolig forvirret og tok 2 til, jeg mener at jeg ser strek på 3 av testene eller har jeg bare strek øyne?!? men jeg skjønner ikke hvorfor cb digital viste ikke gravid da? er det normalt å evt få 3 skyggestreker på rappen?
Ser veldig fin ut den der
Den er super positiv9 dpo. Er denne positiv?![]()

Synes det er strek på bp sine , men ikke den andre og bp har ofte sånne skygger .Jeg trenger hjelp! Tok nettopp 1 test bare fordi, den kom positiv svak rosa strek, tok en til i samme urin, mer svak vises nok ikke på bilde, så endte opp me å ta en digital, den viste ikke gravid, så jeg ble utrolig forvirret og tok 2 til, jeg mener at jeg ser strek på 3 av testene eller har jeg bare strek øyne?!? men jeg skjønner ikke hvorfor cb digital viste ikke gravid da? er det normalt å evt få 3 skyggestreker på rappen?
Begge er makesure, og det er bildet av samme testen. Syntes bare streken var litt tydligere enn skygger jeg har hatt tidligere og den kom med en gang. Så den innen tidsfriten. :/Synes det er strek på bp sine , men ikke den andre og bp har ofte sånne skygger .
Min var svakere enn det første gang9 dpo. Er denne positiv?![]()
Ja, har hatt skyggestreker før men nå har jeg bare en følelse på at dette ikke er det, siden de er sterkere enn før, tok en ny i stad det er den øverste! men det var bare 2 timers mellomrom ved dobesøk. Jeg tror jeg er 8-9 DPO idag, så er veldig tidlig.Synes det er strek på bp sine , men ikke den andre og bp har ofte sånne skygger .
Ser sånn ut !9 dpo. Er denne positiv?![]()
Det der er ikke noe skyggestrek! Du er nok gravidJa, har hatt skyggestreker før men nå har jeg bare en følelse på at dette ikke er det, siden de er sterkere enn før, tok en ny i stad det er den øverste! men det var bare 2 timers mellomrom ved dobesøk. Jeg tror jeg er 8-9 DPO idag, så er veldig tidlig.
Den er ugyldig. Ta en nyDenne testen tok jeg igår. Den så negativ ut. Så da kasta jeg den i søpla. Men idag fikk jeg noen tegn. Så da måtte jeg lete etter testen igjen. Er det noe her? Vi er på dag 28 /29