Oss testetøser imellom

Nederste i går ettermiddag , øverste i dag tidlig. Litt skuffa over at den ikkje er sterkere i dag tidlig. Er 1 dag til kanskje forventet mens. Tok ikkje el tester.

Vi prøvde i 3 år på første, nå har vi bare vært uten prev. I to mnd. Er helt sjukt visst det gjekk så fort denne gangen!

Vedlegg

• IMG_5977.jpeg
    IMG_5977.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 150
Nederste i går ettermiddag , øverste i dag tidlig. Litt skuffa over at den ikkje er sterkere i dag tidlig. Er 1 dag til kanskje forventet mens. Tok ikkje el tester.

Vi prøvde i 3 år på første, nå har vi bare vært uten prev. I to mnd. Er helt sjukt visst det gjekk så fort denne gangen!
Rfsu sine er veldig trege på økning. Du bør heller ikke sammenligne hver dag, men annenhver dag ☺️

Rfsu sine er veldig trege på økning. Du bør heller ikke sammenligne hver dag, men annenhver dag ☺️

Ja eg angra litt på at eg tok i dag, glemte at det var dobbel økning annenhver dag og ikkje hver. Hehehe

Tar ny torsdag eller fredag :D

Skjer det ikke noe nå så fy faen :smiley-angry007 Lei av å måtte pule!! :laughing002
Bare for nysgjerrigheten. Det ser ut som du tester med Babyplan tester og noen andre jeg ikke er kjent med, men du logger de som Premom tester.
Jeg tror det gjør at appen feiltolker strekene dine, for de er dessverre ikke positive de jeg ser her.. :sorry:

Jeg logger alle mine som «Andre» og holder meg til et merke i hver syklus, altså at jeg ikke blander babyplan og makesure.

Last edited:
Bare for nysgjerrigheten. Det ser ut som du tester med Babyplan tester og noen andre jeg ikke er kjent med, men du logger de som Premom tester.
Jeg tror det gjør at appen feiltolker strekene dine, for de er dessverre ikke positive de jeg ser her.. :sorry:

Jeg logger alle mine som «Andre» og holder meg til et merke i hver syklus, altså at jeg ikke blander babyplan og makesure.
Jeg testet det en gang. La bilde av de samme testene inn på både easy@home og other, og verdiene var ikke så forskjellig egentlig (snakk om at other viste 0,8 mens den andre viste 0,78 f.eks) :)

RFSU er kjempetrege på stigning ja. Mine (ikke rfsu) var like mellom 11-14dpo og jeg var helt sikker på kjemisk, men i dag var testen plutselig mye sterkere. Så best å teste sjeldent, selv om ingen klarer det :D

RFSU er kjempetrege på stigning ja. Mine (ikke rfsu) var like mellom 11-14dpo og jeg var helt sikker på kjemisk, men i dag var testen plutselig mye sterkere. Så best å teste sjeldent, selv om ingen klarer det :D
Ja så tilbake på første testen eg tok sist graviditet , det var rfsu. Den var svak dagen etter mens så tok eg en digital 2 timer senere som viste gravid 3-4 uker ;)

Ja, ble gjort obs på det at de ligger feil i den første IKM gruppa jeg var med i :p

Når man får så lang syklus som det jeg har fått, så ble det vanskelig å holde seg til ett merke. Jeg gikk tom, og så var det ikke planlagt at vi skulle begynne å prøve heller, før CD14 denne syklusen :joyful: Men jeg kan også finne på å teste med forskjellige merker, om jeg begynner å lure på om den ene viser feil. Har opplevd det før, at den ene er negativ, mens den andre blir positiv. Jeg hadde symptomer på EL tidligere i syklusen(CD13-17), så jeg testet med makesure og Wondfo akkurat da faktisk :shy: Men ingen ble positive. Tror jeg kan si at jeg fikk positiv el-test på CD31(babyplan).

Her er forresten testene jeg snakket om, hvor den ene ble positiv og den andre ikke(samme urin). Det var EL, for jeg ble gravid :joyful: Glad jeg tok to :shy:

Vedlegg

• IMG_7188.jpeg
    IMG_7188.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 72
Takk for svar!! :) TR kom ikke når den skulle, men testene ser jo ganske negative ut. får bare vente og se...
Her er mine rfsu torsdag-mandag. Hvis du ser på fredagens test, så kan man egentlig ikke se noe mer enn en svak skygge. Men viste seg å være babystrek, med positiv digital i går :Heartpink

Vedlegg

• IMG_5196.jpeg
    IMG_5196.jpeg
    460,8 KB · Visninger: 83
Back
Topp