Jeg bruker helst kun make sureÅgud, det hadde vært kjektEr så redd for skygge.. noen erfaring fra disse testene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker helst kun make sureÅgud, det hadde vært kjektEr så redd for skygge.. noen erfaring fra disse testene?
Tusen takkSe der ja!Gratulerer
![]()
Det gir meg litt trygghetJeg bruker helst kun make surebabyplan er en god nr 2 hos meg. Jeg har ikke fått strek på make sure sine uten at det faktisk har vært noe
![]()

Jeg blir sprø av å ikke vite det sikkert. Ser ut som testene har farge, men vet ikke om jeg lurer meg selv. Veldig vanskelig å ta bilde av strekene.Jeg har også fått svak på makesure idagFått disse i dag. Veldig svakt positiv. Metode tidligstest var negativ. Også fått 2 til veldig svake streker etterpå med make sure. Hvilken erfaring har dere med testene? Make sure skal jo slå ut senere egentlig.
Hadde ikm i går, fortsatt ingen tegn på tr. Kanskje eggløsning var mye senere enn antatt? Er jeg kanskje gravid?Jeg blir sprø av å ikke vite det sikkert. Ser ut som testene har farge, men vet ikke om jeg lurer meg selv. Veldig vanskelig å ta bilde av strekene.
Jeg ser streken tydelig! (Nederst på bilde) 9 dpo.. blir også gal av å ikke vite
håper ikke disse gir forferdelige skygger, da blir jeg såå skuffa! Krysser fingrene for oss begge 
Ser streken på den nederste. Makesure sine?Hva tror dere testetøser om den siste 9 dpo på andregangs urin? Så antydning til strek på morgenurin også, men streken på andregangs vises tydelig med det blåtte øye
Første gangen jeg prøver makesure sine da babyplan gidde meg mye skyggestreker..
jeg fikk en feeling i går ettermiddag, ble så sykt sliten, det dunket i hode (har aldri hodepine) å fikk «mens smerter» nederst i magen. Da tenkte jeg at testen kommer til å være svak positiv i morgen![]()
GratulererSer streken på den nederste. Makesure sine?
Her er iallfall min på lørdag, og neste bilde er tatt i dag.![]()

TakkGratulerer
Den nederste er lloyd sin. Den er veldig tydelig på ekte. Den vet jeg slår ut ekstremt tidlig. Men stusset på at metode sin var negativ når jeg har strek på lloyd, «skyggestrek» på make sure og ingenting på metode. Og mensen burde vært her. Men var mye syk forrige mnd, håper bare eggløsning kom senere![]()
Nå har metode veldig dårlig fargestoff, etter min erfaring da. Så kanskke den slår ut snart? jeg har fått nærmest skyggestrek på metode, med positiv digital tidligere samme dag.Øverst i går. Nederst i dag. «24 dpo» i dag, men tenker el har vært forsinket, så usikker på hvor dpo jeg egentlig er. Hvor sterke rfsu/makesure hadde dere når dere fikk positiv digital, både den tidlige med rødt lys, eller den med uker?
Helt utrolig!Vis vedlegget 429309
Vis vedlegget 429310
Vis vedlegget 429311
Fikk 1-2 på digital på samme urin som disse.. 10DPO.
Ja det er makesure sineSer streken på den nederste. Makesure sine?
Her er iallfall min på lørdag, og neste bilde er tatt i dag.![]()
Min er vell like synlig som din fra lørdag! Krysser fingrene for at den blir sterkere! Er så redd for skygge
gratulererJa, ser den..Ja det er makesure sineMin er vell like synlig som din fra lørdag! Krysser fingrene for at den blir sterkere! Er så redd for skygge
gratulerer
![]()

Det beroliger meg littJa, ser den..men har tatt en god del makesure siden desember, og de negative har vært helt blanke/hvite, uten noe antydning til strek. Så tror nok det er noe på gang! Blir moro å se oppdatering fra deg
![]()
Ja, jeg tror du vil få en sterkere strek i morgenDet beroliger meg littjeg fikk en feeling i går ettermiddag, ble så sliten, uggen å fikk mensmurringer så det holdt… så jeg tenkte faktisk den ville være svak positiv idag. Murringene å bobblingen er der fortsatt, å når jeg sto opp i morges var jeg skikkelig kvalm.. så krysser fingrene men det bør være en sterkere strek i morgen da, eller?
syns det ser ut som en babystrek! Krysser fingrene for deg
Ja, jeg tror du vil få en sterkere strek i morgensyns det ser ut som en babystrek! Krysser fingrene for deg
![]()
Tørr ikke håpe, men jeg gjør det likevell
har prøvd i godt over et år, 2 runde med medisinsk forsøk nå (letrozol) så jeg har såå lyst
Disse skal ikke leses av annet enn inne i monitorSer dere noe? Dag 24-25 syklus

Jeg tror du er gravid! Jeg har også testet med rfsu sine siden torsdag. Legger ved bilde av dem!Vis vedlegget 429324
Fikk denne på Rfu sin tidligtest isteTørr ikke håpe, men jeg gjør det likevell
har prøvd i godt over et år, 2 runde med medisinsk forsøk nå (letrozol) så jeg har såå lyst
![]()
Å så godt å se! Du gir meg håpJeg tror du er gravid! Jeg har også testet med rfsu sine siden torsdag. Legger ved bilde av dem!
Tusen takk for at du deler