Ingen erfaring, men synes det ser ut som en skygge. Synes den ser veldig grå utNoen som har erfaring med test fra dollar store? E dette en skyggestrek? Vis vedlegget 429228
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring, men synes det ser ut som en skygge. Synes den ser veldig grå utNoen som har erfaring med test fra dollar store? E dette en skyggestrek? Vis vedlegget 429228
Den er rosa i virkeligheten, men skjelver så mye når jeg prøver ta bildeIngen erfaring, men synes det ser ut som en skygge. Synes den ser veldig grå ut

Den er rosa i virkeligheten, men skjelver så mye når jeg prøver ta bilde![]()
De er veldig trege men jeg syns jeg ser anntydning til noe ?
Ja men ser grå utSer dere noe?
En digital burde slå ut på deg med de strekeneØverst i går. Nederst i dag. «24 dpo» i dag, men tenker el har vært forsinket, så usikker på hvor dpo jeg egentlig er. Hvor sterke rfsu/makesure hadde dere når dere fikk positiv digital, både den tidlige med rødt lys, eller den med uker?
Står til vurdering med å kjøre og kjøpeEn digital burde slå ut på deg med de strekene![]()
Jeg serSer dere noe?
Med de testene der slår digital absolutt ut. Her er en av mine da jeg tok digital. Kunne fint tatt tidligereØverst i går. Nederst i dag. «24 dpo» i dag, men tenker el har vært forsinket, så usikker på hvor dpo jeg egentlig er. Hvor sterke rfsu/makesure hadde dere når dere fikk positiv digital, både den tidlige med rødt lys, eller den med uker?
Oi, var den digitale tatt på samme urin?Med de testene der slår digital absolutt ut. Her er en av mine da jeg tok digital. Kunne fint tatt tidligerefått utslag på disse når streken har vært mye svakere enn dette

oppdatering! Tok en digital nå, og den slo ut med 1-2Oi, var den digitale tatt på samme urin?
Her er min makesure istadganske lik din eller? Kanskje din er hakket sterkere?
De var tatt på samme urin jaOi, var den digitale tatt på samme urin?
Her er min makesure istadganske lik din eller? Kanskje din er hakket sterkere?
Se der ja!oppdatering! Tok en digital nå, og den slo ut med 1-2
Tok en makesure på samme urin.
Da så det ut som det var en babystrek likevel. Blir spennende å se utviklingen av dette
Ser ut som en babystrek er på gang der jaHva tror dere testetøser om den siste 9 dpo på andregangs urin? Så antydning til strek på morgenurin også, men streken på andregangs vises tydelig med det blåtte øye
Første gangen jeg prøver makesure sine da babyplan gidde meg mye skyggestreker..
jeg fikk en feeling i går ettermiddag, ble så sykt sliten, det dunket i hode (har aldri hodepine) å fikk «mens smerter» nederst i magen. Da tenkte jeg at testen kommer til å være svak positiv i morgen![]()
Ågud, det hadde vært kjektSer ut som en babystrek er på gang der ja![]()
Er så redd for skygge.. noen erfaring fra disse testene?