Jeg har de samme strekene på tidligtestene. Vet ikke om det er skygge eller ikke.Jeg synes jeg kan skimte noe, men er stygt redd for at det er innbilningHva tenker dere? Tror jeg er 9 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har de samme strekene på tidligtestene. Vet ikke om det er skygge eller ikke.Jeg synes jeg kan skimte noe, men er stygt redd for at det er innbilningHva tenker dere? Tror jeg er 9 dpo.
Det er nok bare hormonelt av pilla. Kanskje du begynner få uvi, har du sjekket? Jeg har aldri brukt prevensjon på mine 35år så vet ikke hvordan det påvirker kroppen.Ja, men mindre tydelig skyggestrek i dag. Går på pilla, men tok ikke i går hvis det er noe på gang.
I dag er 6. dagen med gjenkjennbare murringer og strålinger i hofta, samt «ballen» i livmor. Så kanskje greit å ta en annen type test til mandag eller noe hvis dette ikke gir seg..Rfsu er bare tull og tøys. Har mye bedre erfaring med makesure. Legger ved økningen da jeg var gravid med tredjemann.
![]()
UVI kommer med andre symptomer hos meg. Men ja, det er absolutt hormonkrøll i denne kroppenDet er nok bare hormonelt av pilla. Kanskje du begynner få uvi, har du sjekket? Jeg har aldri brukt prevensjon på mine 35år så vet ikke hvordan det påvirker kroppen.

Blir spennende for oss begge de neste dagene da! Jeg tok en til for under en time siden, men den var det absolutt ingen strek på. Håper det bare er fordi det var for kort tid mellom og fordi jeg bare har vanlige, ikke tidigtester.Jeg har de samme strekene på tidligtestene. Vet ikke om det er skygge eller ikke.
Har noen opplevd at strek dukker opp så nærme kontrollstrek? 8 dpo, og tenker dette mest sannsynlig er en defekt testPå det redigerte bilde er den jo veldig tydelig, og kan se den såvidt på det uredigerteVis vedlegget 419936Vis vedlegget 419937
Hjeelp hva har skjedd her?Har noen opplevd at strek dukker opp så nærme kontrollstrek? 8 dpo, og tenker dette mest sannsynlig er en defekt test
Jeg tror dette er skygge. Om du ser ved siden av skyggen kan du se der streken SKAL være. Krysser fingrene for at du får en uten skygge, men med rosa strek i morgenVis vedlegget 419936Vis vedlegget 419937
Hjeelp hva har skjedd her?Har noen opplevd at strek dukker opp så nærme kontrollstrek? 8 dpo, og tenker dette mest sannsynlig er en defekt test

Er det ikke noe på makesure,mon tro? Jeg stoler ikke helt på synet mitt i disse dagerNoen som ser noe eller er jeg tullerusk? Eller tullerusk er jeg jo uansett![]()

Er det jeg og synes jeg så. Men stoler ikke på mitt syn i disse dager hellerEr det ikke noe på makesure,mon tro? Jeg stoler ikke helt på synet mitt i disse dager![]()
så litt morsomt når andre tolker. I hodet mitt er jeg innstilt på at mensen kommer til helgenHåper den ikke kommer for degEr det jeg og synes jeg så. Men stoler ikke på mitt syn i disse dager hellerså litt morsomt når andre tolker. I hodet mitt er jeg innstilt på at mensen kommer til helgen
Jeg ser noe på begge! Håper den blir sterkereNoen som ser noe eller er jeg tullerusk? Eller tullerusk er jeg jo uansett![]()
Jeg dypper den med en gang jegPå Make sure testen står det at prøven skal være romtemperatur. Hvor lenge venter dere etter tissing før dere bruker testen?
er du sikker på at det ikke er testen som skal ligge i romtemperatur?Dypper med en gangPå Make sure testen står det at prøven skal være romtemperatur. Hvor lenge venter dere etter tissing før dere bruker testen?
Ser strek derDagens test, kom opp en svak strek i dag også, men føler ikke den er noe spesielt sterkere. Har bare en digital igjen, føler det er skygge jeg har fått på de siste 4 testene, vanskelig å si..
Jeg dypper den med en gang jeger du sikker på at det ikke er testen som skal ligge i romtemperatur?
Jeg har et par ganger satt koppen med tiss ut på trappa et minutt eller to jeg, da er det i alle fall mindre enn 30 grader og mer enn 15. Se an væretVis vedlegget 420266
Fant bruksanvisningen. Det står at begge skal være romtemperatur, men får se hvor lenge jeg orker å vente imorgen![]()