Oss testetøser imellom

Helt dust å være på dette testekjøret. Satte inn blastocyst forrige onsdag, så er 12 DPO i dag. Blodprøve på fredag nå. Ser jo tydelig streken, men liker ikke at den ikke er så sterk… De første er make sure, og den siste er rfsu (tatt på urin 4timer). Leser jo både at de er bra og dårlige! Vet liksom ikke hva jeg skal tro :rolleyes:

Forbereder meg på kjemisk på fredag. Har en MA (uke 8) og en kjemisk bak meg tidligere. Håper så inderlig at dette egentlig er noe som sitter…!

Vedlegg

• IMG_0574.jpeg
    IMG_0574.jpeg
    593,8 KB · Visninger: 115
  • IMG_0581.jpeg
    IMG_0581.jpeg
    525,5 KB · Visninger: 126
  • IMG_0585.jpeg
    IMG_0585.jpeg
    379,5 KB · Visninger: 114
Det første bildet er tatt to timer etter at testen ble tatt, og det er den testen som ligger øverst på bilde to også. De to andre testene er tatt i går. Men kun den siste i dag som har antydning til en svaaak strek.. Jeg vet jo at de er ugyldige alle sammen, men har aldri fått noen form for skyggestrek på makesure før.
8 dpo i dag

Vedlegg

• IMG_4625.jpeg
    IMG_4625.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 98
  • IMG_4624.jpeg
    IMG_4624.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 96
Det første bildet er tatt to timer etter at testen ble tatt, og det er den testen som ligger øverst på bilde to også. De to andre testene er tatt i går. Men kun den siste i dag som har antydning til en svaaak strek.. Jeg vet jo at de er ugyldige alle sammen, men har aldri fått noen form for skyggestrek på makesure før.
8 dpo i dag
Ser streken på den ene. Håper det er babystrek :Heartred jeg har forøvrig fått skygge på make sure nå to dager på rad. Grunnen til at jeg tror det er skygge er at i dag er den helt blenda igjen... Håper virkelig din er ekte vare:Heartred

Ser streken på den ene. Håper det er babystrek :Heartred jeg har forøvrig fått skygge på make sure nå to dager på rad. Grunnen til at jeg tror det er skygge er at i dag er den helt blenda igjen... Håper virkelig din er ekte vare:Heartred
Har aldri hatt slike skygger før uten at det har vært noe. Første gangen jeg har sett antydning på disse de siste mnd jeg har testet.
Har du bilde av dine skygger?

Har aldri hatt slike skygger før uten at det har vært noe. Første gangen jeg har sett antydning på disse de siste mnd jeg har testet.
Har du bilde av dine skygger?
Hvis du trykker en side tilbake så ligger det bilde av den ene der. Sammen med en test fra babyplan. Har slettet bildene fra telefonen :)

Jeg er fortsatt like imponert over streker som veldig mange av dere greier å se. Jeg har ikke nubbesjans til å se de svake strekene. Og i den forbindelse så lurer jeg... Noen som ser noe på denne? :angelic:
Ser ingenting selv (og helt ærlig, det er nok et par dager for tidlig også)

Vedlegg

• 20231124_153230.jpg
    20231124_153230.jpg
    609,2 KB · Visninger: 113
Jeg er fortsatt like imponert over streker som veldig mange av dere greier å se. Jeg har ikke nubbesjans til å se de svake strekene. Og i den forbindelse så lurer jeg... Noen som ser noe på denne? :angelic:
Ser lett noe på denne :)

Kjempe lett å se! Trenger ikke zoome en gang!

Ææææ, takk for input :Heartred Men, da er jo spørsmålet, kan det være Ovitrelle som henger igjen? Den ble satt tirsdag kveld forrige uke. Arh, ventetiden på testing er så utrolig lang... Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta ny test i morgen

Ææææ, takk for input :Heartred Men, da er jo spørsmålet, kan det være Ovitrelle som henger igjen? Den ble satt tirsdag kveld forrige uke. Arh, ventetiden på testing er så utrolig lang... Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta ny test i morgen
Har du testet ut Ovitrellen? Hvis ikke er det umulig å si før om noen dager. Må bare ha tålmodighet da :bag: :angelic:

Jeg ser , men gubben min hadde garantert ikke sett den :laughing002

Testetrangen har meldt sin ankomst, selvfølgelig altfor tidlig :laughing002
Føler jeg kan skimte noe om jeg stirrer lenge. Kan dere se noe? :hilarious: 9. dpo på den nederste.

Vedlegg

• 2E639C42-332D-43FC-8462-1D0588548E39.jpeg
    2E639C42-332D-43FC-8462-1D0588548E39.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 102
  • 451D9607-7C19-4F3A-B42B-50EA6343717D.jpeg
    451D9607-7C19-4F3A-B42B-50EA6343717D.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 105
Back
Topp