Jupp helt riktig, desverre. Både de og Metode slår ut veldig sent.Er de rfsu-testene såpass kjipe at de ikke blir like sterke i fargen som et par andre merker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp helt riktig, desverre. Både de og Metode slår ut veldig sent.Er de rfsu-testene såpass kjipe at de ikke blir like sterke i fargen som et par andre merker?
De slår ut uten tvil altså, men vil den aldri bli helt knallrød..? Som de andre blirJupp helt riktig, desverre. Både de og Metode slår ut veldig sent.
Da hadde jeg ville ventet til du er hjemme om det ikke er for lenge tilDe slår ut uten tvil altså, men vil den aldri bli helt knallrød..? Som de andre blir. Har andre hjemme, men er ikke hjemme
.

Blir sikkert heller å kjøpe flere her jeg erDa hadde jeg ville ventet til du er hjemme om det ikke er for lenge til![]()
! Skal ikke hjem før søndag.Ja da hadde jeg prøvd å funnet noen der!Blir sikkert heller å kjøpe flere her jeg er! Skal ikke hjem før søndag.

Tror jeg skal kjøre på med en digital jeg, livet er litt leit om dagen så kan like gjerne splash the cashJa da hadde jeg prøvd å funnet noen der!![]()
Takk for tips! Det ble blenda i dag uansett dessverre. Skal prøve å begynne med EL-testing!Jeg har et par ganger satt koppen med tiss ut på trappa et minutt eller to jeg, da er det i alle fall mindre enn 30 grader og mer enn 15. Se an været![]()
Ser streken på den ene. Håper det er babystrekDet første bildet er tatt to timer etter at testen ble tatt, og det er den testen som ligger øverst på bilde to også. De to andre testene er tatt i går. Men kun den siste i dag som har antydning til en svaaak strek.. Jeg vet jo at de er ugyldige alle sammen, men har aldri fått noen form for skyggestrek på makesure før.
8 dpo i dag
jeg har forøvrig fått skygge på make sure nå to dager på rad. Grunnen til at jeg tror det er skygge er at i dag er den helt blenda igjen... Håper virkelig din er ekte vare
Har aldri hatt slike skygger før uten at det har vært noe. Første gangen jeg har sett antydning på disse de siste mnd jeg har testet.Ser streken på den ene. Håper det er babystrekjeg har forøvrig fått skygge på make sure nå to dager på rad. Grunnen til at jeg tror det er skygge er at i dag er den helt blenda igjen... Håper virkelig din er ekte vare
![]()
Hvis du trykker en side tilbake så ligger det bilde av den ene der. Sammen med en test fra babyplan. Har slettet bildene fra telefonenHar aldri hatt slike skygger før uten at det har vært noe. Første gangen jeg har sett antydning på disse de siste mnd jeg har testet.
Har du bilde av dine skygger?

Jeg ser streken godt!Jeg er fortsatt like imponert over streker som veldig mange av dere greier å se. Jeg har ikke nubbesjans til å se de svake strekene. Og i den forbindelse så lurer jeg... Noen som ser noe på denne?
Ser ingenting selv (og helt ærlig, det er nok et par dager for tidlig også)

Ser lett noe på denneJeg er fortsatt like imponert over streker som veldig mange av dere greier å se. Jeg har ikke nubbesjans til å se de svake strekene. Og i den forbindelse så lurer jeg... Noen som ser noe på denne?
Kjempe lett å se! Trenger ikke zoome en gang!Jeg er fortsatt like imponert over streker som veldig mange av dere greier å se. Jeg har ikke nubbesjans til å se de svake strekene. Og i den forbindelse så lurer jeg... Noen som ser noe på denne?
Men, da er jo spørsmålet, kan det være Ovitrelle som henger igjen? Den ble satt tirsdag kveld forrige uke. Arh, ventetiden på testing er så utrolig lang... Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta ny test i morgenHar du testet ut Ovitrellen? Hvis ikke er det umulig å si før om noen dager. Må bare ha tålmodighet daÆæææ, takk for inputMen, da er jo spørsmålet, kan det være Ovitrelle som henger igjen? Den ble satt tirsdag kveld forrige uke. Arh, ventetiden på testing er så utrolig lang... Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta ny test i morgen

Jeg ser , men gubben min hadde garantert ikke sett denJeg er fortsatt like imponert over streker som veldig mange av dere greier å se. Jeg har ikke nubbesjans til å se de svake strekene. Og i den forbindelse så lurer jeg... Noen som ser noe på denne?